Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Nå til helga, eller til neste helg?
Musemor med tre søte små Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Det er til søndagen. Hmmm. Lurer på om mannen husker på den???? Blomster kvasten på bordet begynner å se litt trist ut og trengs utskiftning ;-)
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2009 Hehe, ja det var akkurat det jeg lurte på her også.. Ikke så sikker på om mannen i huset her husker det! Og etter en litt kjip bursdag forrige mnd, hadde det vært lurt av han å imponere litt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå