Nesly Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Er det flere enn meg som har 2 åringer som syns at det er en ganske utfordrende alder? Trenger litt trøst nå altså. (Og ikke å høre at det blir bare verre og verre jo eldre de blir.....) Har to barn, baby på 6 mnd og altså gutt på 2 år....sistnevnte er en skikkelig tålmodighetsprøve for tiden.. har har vel kommet i den berømte trassalderen eller noe.. Er skikkelig skeptisk for tiden, så alle fremmede plasser og folk er farlige.. og går vi på besøk til folk sutrer og griner han på at han vil gå hjem.. I går skulle jeg gå tur rundt et vann med ei venninne...jauda.. tok med begge ungene i tvillingvogna og tenkte at 2åringen sikkert kom til å sovne etterhvert, da han pleier å sovne på formiddagen. Etter vi hadde mata endene var det ikke tale om at han skulle sitte i vogna! Han vrææææææælte i ett sett rundt omtrent hele vannet (45 min) og jeg måtte jo bare ta han oppi og trille vogna siden vi skulle gå tur.. Det var litt av en "hyggelig" tur må jeg si... venninna mi har ikke barn selv men det frista vel sikkert ikke å få det nå he he.. I dag skulle vi til legen med minstemann fordi han har hatt bronkitt og legen ville lytte på han igjen. Er hjemme med begge barna så 2åringen måtte og med, og da slo han seg selvfølgelig vrang på legekontoret... Hylskrek og ville bare løpe ut.. så jeg klarte omtrent ikke å snakke med legen engang, måtte bare ta det fort og komme oss av gårde.. og da vi kom ut var han plutselig blid igjen, snodig! Så....kan noen trøste meg litt? Hva gjør jeg feil??? Sukk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå