Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Ang. facebook... Hvis jeg skriver en melding på en venn sin "vegg". Kan alle mine venner se hva jeg har skrevet da? (noen ganger står det bare "kari skrev på ola's wall") Eller må man være venn med den som har fått medingen på veggen sin?
shimonie Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 bare de som har denne vennen felles med deg, kan lese den. såvidt jeg har forstått:P
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 nei.... alle kan jo lese hva som er blitt skrevet på veggen. jeg har nettopp sittet å lest en diskusjon mellom to stk på facebook, den andre vet jeg ikke hvem er, jeg er ikke venn med han. så det som skrives på veggen/wall kan leses av alle som er venn med den personen. ikke bare deres felles venner...
mamma til twins Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Korreksjon: Man kan lese det som blir skrevet på wallen til de som ikke har begrenset tilgangen til profilen sin, eller som du er venner til. Det er kun mine venner som har tilgang til å lese det som står på min wall. Men jeg styrer ikke hvem som kan lese det jeg skriver på andres waller, det er det eieren av den wallen som bestemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå