Gå til innhold

dere som har hatt SA??? rosa utflod...???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hatt litt rosa utflod siden lørdag kveld... det er ikke hver gang jeg er på do, men noen ganger om dagen....

kan dette være begynnelsen på en SA??

jeg er 5+3 i dag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan sikkert være det, men trenger ikke å være det. Ganske mange har småblødninnger uten at det er grunn til bekymring. Begynner du å blø skikkelig/mengder, er det nok en SA.

For å trøste litt; da jeg hadde SA, kom blødningen mye raskere i gang enn hva du beskriver, så kanskje du bare er en av de som har småblødninger!

Skrevet

Jeg hadde brun utflod ca en uke før det satte i gang.

Det er helt vanlig å blø litt i begynnelsen (og kanskje senere også?) av et svangerskap, så litt blod betyr absolutt ikke sa!!

Håper det går over snart da, så du slipper å tenker mer på det :)

Lykke til! :)

Skrevet

Lilleknøtt:)Jeg har ikke hatt SA før, men da jeg var 6 uker på vei hadde jeg en liten blødning i 2 uker, men jeg var på UL den 29 og der var alt helt normalt, så det trenger ikke å være SA:):)

Jeg trodde at jeg mistet da jeg blødde en del, men heldigvis ikke:)

Håper alt står bra til med deg...

Klem o",)!

Skrevet

Glemte å si det, men jeg er 11 uker i dag:)Krysser fingrene for deg...

Skrevet

Hei! Jeg hadde også en blødning i uke 5. Var som du beskrev lys rosa over noen dager. Var på ul da og en uke sener, viste et bankende hjerte i uke 6. Hcg steg som den skulle. Så det behøver ikke være SA. Ta kontakt med legen din i morgen,så kan han/hun henvise deg til ul. Jeg ble sykmeldt, og fikk beskjed om å ta det med ro. Ikke løfte tungt etc. Det stoppet opp med meg, men hadde en liten blødning igjen for en uke siden i uke 9, Også da stoppet det opp, har alle graviditetssympptomer så jeg satser på at det går bra. Men er er gradvis sykmeldt fra jobb, må være forsiktig med hva jeg gjør. Jeg har ikke tenkt å risikere noe ihvert fall. Den siste blødningen kom etter jeg styra og bar litt for mye 2 åringen min. Skulle hjelpe henne med skigåing. Nå må jeg pent be mannen om at ta henne, for jeg tør ikke løfte mer....Det går sikkert bra med deg også..Lykke til og hvil deg mye:))

Skrevet

tusen takk for svar jenter:)

nå gir dere meg heldigvis litt håp her:)

det kommer jo kun når jeg er på do, men det er jo ikke det man vil se når man er gravid liksom...

har ringt legen nå, hun skulle ringe meg opp igjen, for hun tar kun tlf etter hun er ferdig med passientene..

Skrevet

å... er du gravid lilleknøtt!!!!! GRATULERER

litt rosa utflod er vek ikke så farlig, er vel verre om det er rødt blod..., men jeg har ikke erfaring på området, har aldri blødd av noe slag under grav..., men hører jo at dette er veldig vanlig...

Masse lykke til i allefall :)

Skrevet

Hei :D

Jeg er 11+3 i dag, og hadde rosa utflod som du forklarer (bare på papiret når jeg var på do) først en gang rundt 6 uker, så en gang rundt 9 uker, og nå på lrdag skjedde det samme, men da var det litt mer blod liksom, mer enn de andre to. Ble supernervøs, og dro påå UL i går. Der fikk jeg se en liten sprellende sak, alt var helt bra. Livmorhalsen var lang og helt lukket, så det har ikke kommet derfra i det hele tatt :)

Håper du er like heldig :) Og det er du sikkert!

Skrevet

da håper jeg det går bra for meg også... har ikke hatt noe mer utflod med farge i dag... men er redd det kommer igjen...:s:s

men men je gfår jo ikke gjort noe fra eler til uansett...

ullhue: :)

ja jeg er endelig blitt gravid.. tihi:)

dette gikk mye fotere enn sist... da brukte vi 14 mnd... så nå håper jeg bare denne lille spiren klorer seg fast der inne...

testet mange svake posetive i over en uke jeg også, som deg... fikk først posetiv test5+1... så blir spennende på ul i uke 10 å se hvor langt jeg egentlig er... regner med jeg blir sdatt noe tilbake da...

Skrevet

håpe alt går bra!!! vi får krysse fingre.., er det mye a? bare utflod eller blod liksom..

Skrevet

det er bare utflod som er rosa... ser ut som den fargene som er på innlegene her...;)

har snakket med legen nå, og hun sa det var helt normalt og ha litt farget utflod i beg. av svangerskapet..

og jehr ikke hatt noe mer i løpet av dagen i dag... bare på morgenene har jeg det...

så nå tenker jeg posetivt og ser frem til UL 3.mars:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...