Gå til innhold

omgangssyken 4 mnd


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille snella mi har fått omgangssyken. Hun kastet opp tre ganger på dagen i går og 6-8 ganger i løpet av natten og 3-4 ganger i dag. Fra midnatt i går til nå har jeg vel fått i henne ca 4 dl veske men det meste har kommet opp i det hun har drukket det. Hun har også hatt ett par diare-bleier. Liker ikke dette jeg.... Hadde i utgangspunktet tenkt å drøye til i morgen før jeg eventuelt kontakter lege, men nå er jeg usikker. Tingen er at legevakta her jeg bor er helt og holdent elendig, og min erfaring, er at kan de ikke fikse det med antibiotika, så kan de ikke fikse det, og man kunne like godt holdt seg hjemme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du skal kontakte legevakten jeg. Ring dem i det minste! Så små barn blir veldig fort uttröket og jeg synes 4 dl väske er for lite! Har en bok der det står at hvis barn under 6 mnd får omgangsyke og diare skal man kontakte lege med en gang! Hvordan er formen på jenta di?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...