LivetErEnLek Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Lille snella mi har fått omgangssyken. Hun kastet opp tre ganger på dagen i går og 6-8 ganger i løpet av natten og 3-4 ganger i dag. Fra midnatt i går til nå har jeg vel fått i henne ca 4 dl veske men det meste har kommet opp i det hun har drukket det. Hun har også hatt ett par diare-bleier. Liker ikke dette jeg.... Hadde i utgangspunktet tenkt å drøye til i morgen før jeg eventuelt kontakter lege, men nå er jeg usikker. Tingen er at legevakta her jeg bor er helt og holdent elendig, og min erfaring, er at kan de ikke fikse det med antibiotika, så kan de ikke fikse det, og man kunne like godt holdt seg hjemme.
Gjest Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Synes du skal kontakte legevakten jeg. Ring dem i det minste! Så små barn blir veldig fort uttröket og jeg synes 4 dl väske er for lite! Har en bok der det står at hvis barn under 6 mnd får omgangsyke og diare skal man kontakte lege med en gang! Hvordan er formen på jenta di?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå