Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 hei. jeg skal ha barnepass av barnet mitt i sommer. barnevakta er mitt tantebarn på 14 år, og jeg lurer derfor på hva som er vanlig å gi i timelønn? noen som vet hva en vanlig dagmamma tar? takk for svar:)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Jeg ga dagmamman 4500kr mnd svart. 8 timer 5 dager i uka. Jeg gir en 17åring 50kr timen ettermiddag og helg
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Beklager, ikke 17 åring, men 15åring
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 For en hel kveld/natt (etter leggetid, og barnevakt sover over, vi kommer hjem i 2-3 tida) gir vi 200 kr. Da får barnevakta i tillegg pizza, brus og godis. Hun er for øvrig tantebarnet mitt på 14 år. For en ettermiddag pleier hun å få en hundrelapp.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 vi gir 400 for en hel kveld/natt pluss atvi kjøper inn litt mat og godter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå