Gå til innhold

hva betaler dere for barnepass?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. jeg skal ha barnepass av barnet mitt i sommer. barnevakta er mitt tantebarn på 14 år, og jeg lurer derfor på hva som er vanlig å gi i timelønn? noen som vet hva en vanlig dagmamma tar?

 

takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ga dagmamman 4500kr mnd svart. 8 timer 5 dager i uka.

 

Jeg gir en 17åring 50kr timen ettermiddag og helg

Skrevet

Beklager, ikke 17 åring, men 15åring

Skrevet

For en hel kveld/natt (etter leggetid, og barnevakt sover over, vi kommer hjem i 2-3 tida) gir vi 200 kr. Da får barnevakta i tillegg pizza, brus og godis. Hun er for øvrig tantebarnet mitt på 14 år.

 

For en ettermiddag pleier hun å få en hundrelapp.

Skrevet

vi gir 400 for en hel kveld/natt pluss atvi kjøper inn litt mat og godter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...