Gå til innhold

Ditt/dine beste SPARETIPS ! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er mine:

Kjøp våtservietter på Europris!! Natusan våtservietter koster 30 kr for 2 pakker, og på andre butikker koster det langt over 30 for èn!

Vi har nettopp bytta fra Libero til Landlord (fra Rema 1000). Merker ingen forskjell på bleiene, og de er myye billigere. Libero koster 48 ca for 28 stk, og landlord koster 30 kr for 50 bleier!

Dette har vertfall vi spart mye på i lengden :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen ? ;o

Skrevet

Fant ei nettside for ikke lenge siden, har ikke sett så masse på den, men tror det er en del tips der. www.penger-spart.com

Ellers må det være:

- skift strømleverandør om du har en dyr en

- handle en gang i uka - bruk handleliste

Er ikke så flink på dette selv, men har tenkt å bli ;)

Skrevet

Bak brød, boller og rundstykker selv. Frys ned og tin ved høve.

Kjøp basisvarer på tilbud, sånn som fisk, kjøtt, kylling og kjøttdeig. Les alle tilbudsavisene

Alltid grønnsaker til maten

Bruk klut og vann i stedet for våtservietter, bedre for rompa bedre for lommeboka.

Handle alltid etter handleliste og maks to ganger i uka

Lag en plan for hva du skal spise til middag, og legg inn en eller to billige middager som suppe eller graut.

Skrevet

Sjekk bankforbindelser, forsikring og strømleverandør. Store penger å spare...

Skrevet

bytte bank og forsikringer

Når ungen nærmer seg bleieslutt bruker jeg billigere bleier på dagtid fordi de blir fortere våte osv og dermed også håper jeg mindre behagelige å ha på og fremmer kanskje lysten til å heller gå på do, to fluer i en smekk :-)

Prøver å handle kun det som står på handlelista. Sluttet å røyke, prøver å slutte nesten helt med søtsaker også.. Drikker kun vann (har jeg alltid gjort da siden jeg var barn..) Prøver å lage mat fra bunnen av...

Om vi er i Sverige handler vi vin og kyllingvinger i haugevis :-D

Skrur av lyset om vi ikke er i rommet, skrur ned varmen på ovnene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...