Gå til innhold

fødeklar?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lurer bare på hvordan det står til med dere andre her inne når det gjelder tanker rundt fødsel. Selv er jeg førstegangsfødene, og svinger mellom å være superklar til å få panikk bare jeg tenker på det. Er halvveis i et fødselsforberedende kurs, har en kveld igjen..håper det gjør susen...hehe.

 

Er nok noe med den uforutsigbarheten, vet aldri hvordan det kommer til å bli, uansett hvor mye mann leser om området...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er andregangs, men det er såpass lenge siden forrige gang at jeg stiller med helt åpne kort og blanke ark. Panikk har jeg ikke, men samtidig vet jeg noe om hva som venter, og det er ikke fritt for at de sterkeste kynnerne setter i gang en del følelser...

Men jeg gleder meg mest, både fordi min første fødsel var noe av det sterkeste og flotteste jeg har opplevd - trass i smerter og langvarighet - og fordi jeg er spent på hvem som inni magen min. Også gleder jeg meg til å gi kjæresten min den aller sterkeste opplevelsen jeg kan gi ham - det å være med på fødselen sammen med meg.

Bra du går på kurs! Det gjorde jeg også forrige gang, og hadde veldig god nytte av det. Nå "gidder jeg ikke" - føler at jeg vet det jeg kan vite og resten er egentlig bare opp til Moder Natur og kroppen min. Det er helt utrolig hva kroppene våre kan uten at vi tenker et sekund over det eller egentig vet det!

 

Hold deg til de blanke arkene og masse lykke til!! Det er allerede neste måned... :-D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...