Shamandalie Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Epletre =) Ei venninde av meg fikk det, å det er den gaven de satte mest pris på av alle =) Å som alle husker =)
Gjest Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 reisegavekort f eks tur med kiel fergen gavekort på par-massasje matlagingskurs kunst tandemhopp tja finner ikke på mer nå... spørs litt åssen mennesker det er da ; )
Anna Nym :o) Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 Tja... naboen her fikk plommetre, og året etter at de ble skilt var det bare en plomme på treet )
Ksenia & Anjem Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2009 Hvor får man kjøpt det? hehe
Piri Skrevet 2. februar 2009 #8 Skrevet 2. februar 2009 årgangsvin fra 2008 eller 9....er vel kanskje litt tidlig... men skriv på kortet at den ikke skal åpnes før sølv/gullbryllupsdagen.
Gjest Skrevet 3. februar 2009 #10 Skrevet 3. februar 2009 Jeg malte selv et bilde til svigers når dem giftet seg. (motvillig, hun ville absolutt jeg skulle male bilde. Jeg hater å male på kommando!) Jeg malte 2 turtelduer og skrev "tilykke med bryllupsdagen 29.03.08" Så la jeg sølvstoff over hele bildet (sånn merkerlig gjennomsiktig stoff over, hehe) limte gullkant rundt bildet og en hvit bord med gullringer over ene kanten. Hmmmz.... merkelig forklart! Uansett, kjøpte noen telysholdere i klart glass og sølv fra GE interiør også. Dem ble kjempe gla!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå