bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 kan jeg lage tapas til 2 pers av noe av dette? kyllingfilet kjøttboller løkringer potetsalat salat hvitløksdressing tomat og basilikumdressing servelatpølse poteter pepperbiff det er det jeg kommer på i farten at jeg har i skapet.
Gjest -<<- Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Kyllingspyd (mariner fileten i noe, tre på spyd og stek i ovnen), albondigas (kjøttboller i tomatsaus, eller i dette tilfellet tomat- og basilikumdressing, ovnsstekte potetbåter og salat til. Eventuelt en spansk omelett av potetene dersom du har egg og løk også. Løkringer, potetsalat og servelatpølse nekter jeg å kalle tapas. Pepperbiffen kan til nød brukes.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2009 takk for tips. jeg har ikke spist tapas før så jeg aner ikke. ville bare ha noe lett fingermat i kveld. æsj nå har jeg ikke spyd til kyllingen. hva gjør jeg da? og hvor lenge stekes den i ovnen?
Gjest -<<- Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Bare skjær den i strimler og stek på plate eller rist, funker sikkert fint, blir bare litt mindre fancy rent estetisk. Husker ikke hvor lenge den bruker å steike, ikke lenge... du ser når den er ferdig. =)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2009 den er god. da er det bare til å brette opp ermene og sette i gang. tusen takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå