Lillegutt blir storebror :-) Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Hei! Noen som har gått på Cerazette(eller andre p-piller) og sluttet? Hvor lang tid tok det før du fikk mensen igjen? Ikke viktig, bare utålmodig ;-)
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Jeg gikk på cerazette og fikk blødninger annenhver uke med de, så blei irritert og kuttet de ut. Fikk mensen til forventet tid etter avslutning. Har alltid vært regelmessig og lite tull med mine sykluser, da..
Lillegutt blir storebror :-) Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2009 Defor jeg også har kuttet ut, ujevne blødninger hele tiden, noe jeg slett ikke er vant til. Derfor vet jeg heller ikke når jeg kan forvente mens....
cuba06 Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Jeg hadde ikke blødning i det hele tatt når jeg gikk på cerazette. Og tok vel ca 7 mnd før jeg fikk mens igjen etter jeg sluttet.. Men jeg startet vel på cerazette når lillegutten var rundt 2 mnd (så vidt jeg husker..). Sluttet etter et par mnd fordi jeg ikke fikk noen blødning, synes det er kjekt å få en slags "menssyklus" selv om jeg bruker prevensjon. Så kan være at det bare tok så lang tid å få igjen mens etter jeg hadde gått gravid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå