Gå til innhold

Så vanvittig sliten etter jobb.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvalm, vondt i hodet, vond rygg og helt ferdig. Er en stor jobb i seg selv¨å legge miste på 3 år (som er veldig grei å legge. Slitsomt å ha det sånn... Surve litt her...

Flere? (Er snart 26 uker på vei)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg føler meg utslitt etter en dag på jobb somregel. Nå er jobben min realtivt stressende da, er lærer på ungdomssteget, men likevel. Merker jeg gruer meg til å hente barna på vei hjem fra jobb, synes det er slitsomt å stoppe der og skulle være blid og sprudlene ovenfor dem når jeg er så trøtt, kle av og bære 1,5 åringen og prate med 4 åringen på veien hjem. Så lage middag, hjelpe eldstemann med lekser osv. Mannen tar mye, men blir likevel et ork ofte fordi jeg er så sliten. Vil bare legge meg på sofaen og sove når jeg kommer hjem, men det har jeg ikke samvittighet til, må jo se barna litt også. Og jeg er bare i uke 14... Uff, dette kan bli et slitsomt svangerskap ja... Du er i hvertfall ikke alene.

Skrevet

Er nok mye likt her hos oss ja. Er lærer jeg og, men i småskolen, krevende dager der også! De to store må jo også ha oppfølging - lekser og en del kjøring blir det jo. Heldigvis tar mannen mye her og, men alt kan han jo ikke få til alene heller! Jobber forresten bare 50%, (sykmeldt delvis), så burde jo ikke klage..

Skrevet

Synes absolutt vi har lov å klage jeg! :-) Jeg jobber "bare" 82% nå, men i praksis jobber jeg akkurat like mye nå som før jul når jeg jobber 100%, er bare at jeg får litt mindre på kvelden hjemme siden jeg rekker over en tanke mer på jobb når jeg fikk frigjort 4 spes.ped timer pr uke. Alt hjelper da ;-)

Må innrømme at jeg gleder meg stort til vinterferien akkurat nå, føler jeg trenger å lade batteriene litt!

Skrevet

Vinterferie er supert! Sliter nok litt med følelsen av å ikke strekke til på jobb når jeg jobber så lite, samtidig som det er stressende dager. Blir en del tenking, ringing osv. på dagene jeg er sm. Ja, ja,det ordner seg vel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...