Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 jeg er snart 14 uker. og har våte drømmer nesten hver natt. det er helt forferdelig for jeg kan få det mens snuppa ligger sammen med meg om natten og det er noe jeg synes er ekstremt ubehagelig! jeg hadde da jeg var gravid første gang også, men jeg vil IKKE ha det. det er ekkelt og jeg føler meg skitten på morgenen!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Hvorfor føler du deg skitten? Det er da helt normalt, og helt uskyldig! Jenta di merker jo ingenting, og det handler ikke om henne- man kan ikke kontrollere hva man drømmer om. Get over it!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Hadde det sånn en periode, jeg også, men det bedret seg når jeg ble i såpass form at jeg greide å ha oftere sex med gubben.. Uansett trenger du ikke å føle deg skitten på noen måte, for drømmer er det ingen som kan kontrollere selv. Jeg har mange ganger drømt om kollegaer og kompiser, uten at det ligger noe bak. Det er jo bare en drøm!!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 At man får orgasme i søvne. Kommer fra den mannlige varianten, der de får sædavgang i søvne- så det blir 'vått'.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 Prøv heller å gled deg over at du har det sånn. Mange sliter med det motsatte og det er verre tror jeg. Jeg hadde også ekstremt med sånne drømmer i graviditetene mine. Og kan også ha det uten å være gravid:)
Gjest Skrevet 2. februar 2009 #7 Skrevet 2. februar 2009 Få egen seng til jenta di, da. Er vel det eneste du kan gjøre noe med (bortsett fra å nyte det hele...)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #8 Skrevet 2. februar 2009 Jeg skjønner spørsmålet, men jeg skjønner ikke problemet! ;P
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #9 Skrevet 2. februar 2009 åhh jeg elsker våte drømmer!:=) Gled deg heller! Det er naturlig å finnes ikke noe galt eller ekkelt med det!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #10 Skrevet 3. februar 2009 Heldige dere. Da mener jeg den våte drømmen. Jeg drømmer gjerne men det går aldri...fryktelig irriterende..bare strever og strever i drømme.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #11 Skrevet 3. februar 2009 Hi her. ja, dere har rett. bør vel kanskje prøve å nyte det hele og heller være glad for at jeg faktisk kan få det, enn sånn som du over her som strever og strever. synes bare det er så rart og drømme slike drømmer hver enenste natt liksom:)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #12 Skrevet 3. februar 2009 Trøst deg med at livmoren blir sterk ut av det!!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #13 Skrevet 3. februar 2009 Får det jeg også til tider.. Våkner opp av orgasme! Mennen liker at jeg forteller omd et da, hehe.. Da blir det alltid noe "gøy" på kvelden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå