Mikkemafian Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Jeg mistet for andre gang på julaften, og rakk jammen ikke å få mensen igjen før jeg ble gravid igjen.. Har holdt tilbake all tro på at det kan være mulig, men nå har jeg sjekket med legen som sier at jeg høres veldig gravid ut:) Så lenge det var en komplett abort og testene blir sterkere, så var både legen og min sykepleier på fertilitetsklinikken klar på at det var et nytt svangerskap på gang... Skal måle hcg-nivået i blodet i neste uke, og har fått time til ultralyd i slutten av måneden. Er helt skrekkslagen og kvalm med tanke på muligheten for at det kan gå galt igjen, men vet jo at jeg må gjennom dette hvis rufsetufs skal få søsken noen gang:) Sender babystøv i bøtter og spann til alle sammen, og håper det klaffer for alle snart!!
trebarnsmamma84 Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Så koseleg=)Gratulerer så masse,så får me håpe at spiren klorer seg fast denne gangen=) Masse masse lykke til=)
Lillypia Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 åh, nå ble jeg glad på dine vegne!! Dette var jo supert! Krysser alt jeg har for at denne gangen går du helt ut, det har du virkelig fortjent!!gratulerer!
KristineH79 Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Gratulerer så mye, det var kjekt å høre. Jeg mistet i januar og håper spira sitter kjapt igjen.
Mikkemafian Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2009 Takk for det:) håper dere følger etter snart alle sammen:)
Snupien Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 Kjempeglad på dine vegner, "Trilletralle;)"!!! Ønsker deg masse masse lykke til. Kjempegode nyheter! (Håper jeg snart følger etter. Hihi.) *Stor klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå