Gå til innhold

En trassig liten frøken...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillevimsa har vært skikkelig trassig ett par dager nå,

men i dag tok det hele nye høyder.

Først da pappan hentet i bhg. Da kan kom inn døra satte hun i et vræl da det ikke var meg som hentet henne, skrek som en stukket gris, så mannen ble helt flau stakkars.........

Så fortsatte det på handleturen, da han gikk av for å hente noe, satte hun i å vræle " pappan min, pappan min, ikke forlat meg pappan min!!!"

skikkelig dramatisk.

og sånn fortsatte det, da den ene skulle kle av henne, så var det den andre hun skrek etter osv. osv........

Vet å være misfornøyd, sikker bare sliten stakkars.

Det gjelder å telle til ti ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her kjenner jeg meg igjen ja.,

Å gosj hvor jeg gleder meg til trassen er over. Er vel rundt 18-20 år til tenker jeg :D

Er pyton slike episoder,men heldigvis glemmer man di jo veldig fort. Kan tenke meg mannen din helst ville sunket ned og bort.hehe. Blir gøy å ha med i taler senere i livet. Du får skrive det ned ;o)

Skrevet

Hihihi, bare en liten øvelse til tenårene det vettu;-D

Helt seriøst, det er jo fryktelig flaut når de setter i midt i butikken ja;-)

Frøkna her kom løpende inn på apoteket TO ganger her for litt siden. Og ropte; Pappa slo meg!!! Djeeeezes altså!!!

Saken var rett og slett at han holdt henne igjen fra å stikke inn i heisen, for heis og rulletrapper er nemlig kjempegøy! Og da han holder henne igjen, så har han slått henne i hennes øyne:-) Det artige med det var kommentarene fra alle de som sto rundt meg på apoteket; Jaja, det der lyder kjent!!! Hehehehe..............sjarmtroll ja:-)

Skrevet

Ugg... dere er midt i den perioden ja;=D

Skrevet

Ler høyt her....

Såååå godt å se at JEG ER IKKE ALENE om å ha det sånn!! ;-))))

Jojo hadde et par sånne i barnehagen der hun HYLVRÆLTE av ingen grunn. Stod der med armene rett ut og skrek!! Og da tenker jo mammaen at her må man opptre pedagogisk riktig....

Joda........................................................................................

Etter mye om og men uten nevneverdig resultat sa Monstermammaen her; DRIT I PEDAGOGIKKEN!

Så smilte jeg pent til assistenten, tok ungen under armen og gikk! ;-D

Skrevet

Hehe, ja den pedagogikken funker ikke alltid. Believe it or not;-D

Skrevet

Oh, velkommen i klubben :) Det er ikke noen trøst, men det varer en stund. For noen i hvert fall :)

Karosnuppa har en lang stund iherdig prøvd å sette mamma og pappa opp mot hverandre... Nå har hun gått over til "jeg vil til MORMOR!!!!!"

Skrevet

hihi... Jojo er også god på det med å sette mamma og pappa opp mot hverandre....

Ikke sååå morsomt imitt tilfelle, men det er rettferdighet i verden!

Jeg fikk nemlig høre fra pappaen at hun hadde sagt; Mamma sint!!

hehe... Joda svarte jeg, jeg har vært sint og jeg er helt normal i såmåte, det er nemlig lov å bli sint når man er mamma!

Litt senere kom lille prinsessa og sa til meg; Pappa er slem!

hehe... Han ble LITT lang i maska.... Han får bare lære seg at det kommer til å komme MANGE sånne uttalelser BEGGE veier!

Sånn er'e bare ;-)))

Skrevet

Ha ha! Snuppa her har også kommet hjem fra barnehagen og sladret på ped. leder.... "Fru Fjong sa til meg at jeg skulle SLUTTE MED TØYSET!!!"

Skrevet

Minner meg forresten om lille fadderbarnet mitt som løp etter faren i butikken og sa; Unnskyld, pappa! Unnskyld, pappa! unnskyld, pappa! HELE TIDEN...

Mammaen ville synke gjennom gulvet! "De måtte jo tro at faren var forbanna og bare gikk mens gutten fortvilet prøvde å be om unnskyldning!!"

Jeg, onde venninnen hylflirte da jeg hørte det ;-))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...