Gå til innhold

Hva slags prevensjon bruker dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og har dere tenkt til å få flere barn etterhvert?

 

Jeg har gått på p-piller, men sluttet fordi jeg får så uregelmessige blødninger.. Så nå må jeg finne på noe annet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hormonspiral, veldig fornøyd!

 

Skal snart ta den ut =)

Skrevet

Har sluttet med å dytte i meg hormoner, så nå går det i kondomer. Skal ikke ha flere barn. Skulle sterilisere meg etter siste ks men backet ut, så nå venter jeg på at sambo skal bestemme seg om han skal eller ikke sterilisere seg.

 

Aldri mer hormoner her : )

Skrevet

Jeg har hatt kober spiral mellom barn 1 og 2. Anbefales ikke, jeg blødde kjempe masse hver 14 dag, det var så å si var prevansjon i seg selv. Men jeg ble gravid med nr 2 samme dag som jeg tok den ut igjen.

 

Nå etter nr 2 satt jeg inn hormon spiral og hadde småblødninger hver eneste dag i 2 måneder, men nå har jeg vært helt blødningsfri i 2 måneder, så hvis det fortsetter slik, så synes jeg det er super prevansjon!

Skrevet

P-piller yasminelle, er fornøyd, har aldri brukt annen prevensjon og tror ikke jeg kommer til å bruke noe annet heller...

Skrevet

akkurat nå bruker jeg ingen ting... før dette svangerskapet brukte jeg p-plaster og var veldig førnøyd med det!

Skrevet

Takk for svar:)

Så først nå at det er eget prevensjons-forum... får sikkert litt tips der og;)

Skrevet

cerazette og er IKKE fornøyd.. har lagt på med 4 kg på 14 dager!

Skrevet

Ikkeno`- for jeg er gravid. Ellers har jeg brukt Microgynon fast, og kondomer den siste måneden før vi har starta "prøvinga".

Skrevet

Hormonspiral og fornøyd så langt;) Regner med at vi skal ha flere barn etterhvert;)

Skrevet

Har p-ring, og er kjempefornøyd!

Gikk opp ti kilo med p-sprøyte, ble gravid med p-pilla og holdt på å forgå av blødninger med minipilla.

P-ring gjorde susen :-)

Skrevet

Jeg sluttet på ceracette for 2 dager siden, la på meg 3 kg på 3 uker...

Så da var det kondom igjen da.

Skrevet

Har ikke brukt prevensjon siden vi prøvde for gutten min. Dvs det er 4 år, gutten er 3 og dessverre skjer det ingenting med nytt barn. Lite sex og til feil tid.

Skrevet

Kondomer foreløpig. Blir LadyComp igjen når jeg får igjen mensen. Er veldig fornøgd med den. Prøvde cerazette i 2 mnd men var så monster at mannen ba meg slutte... Toler ikke p-piller.

Skrevet

For øyeblikket kondomer. Snart ingenting

Skrevet

Jeg satte inn hormonspiral for ca et år siden. Den har fungert fint i den forstand at jeg ikke har blitt gravid, men jeg får lange perioder med småblødninger. Disse småblødningene/utflod med farge gjør meg også ekstra sår i underlivet, ikke sånn som "vanlig" mensen. Noen her som opplever det samme? Dessuten plager trådene på spiralen mannen min, han får rett og slett gnagsår!! Spiralen skal ut før sommeren, forhåpentligvis blir det et vårbarn 2010. Etter det kommer nok mannen min til å "klippe strengene" sånn at jeg kan slippe å ta noen hormoner. En venninne av meg fikk blodpropp nå, trolig pga p-pille, skummelt...

Skrevet

Vi bruker fortiden kondomer. Men kun fram til April, for vi håper på en 2010 baby :)

Skrevet

P-piller fikk jeg barn av.

P-ring brukte jeg en kort stund, og jeg syns den fungerte veldig bra. Sluttet pga at min nye mann har sterilisert seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...