Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Og det gjør nesten liten rosa nå også......hentet henne i lunsjen i dag, da hadde hun 39,5 i feber. Fikk en paracet da og sov i nesten 3 timer. Nå koker hun igjen, er gloheit over hele kroppen og småskjelven. Gitt en ny paracet, men finner ikke temperaturmåleren!!!! Så nå har jeg ringt sambo som har vært med jintutten i stallen ikveld, og bedt ham skaffe en raskt! Jeg vet jeg har to, og bruker dem svært sjelden, men når jeg trenger dem så er de borte liksom!!! Grrrr..........og de har alltid ligget på plassen sin.........er det mulig? Så nå ligger liten rosa her i kun bleien, under dynen og er helt feberblank i blikket stakkar.......lille ungen min..
Gjest Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 stakkar lita da..høy feber er bare pyton! Håper du får/finner termometer snart da. Syke unger er det værste jeg veit.føler meg helt ubrukelig og vet ikke hva godt jeg skal gjøre da. Puster letta ut nå jeg. LilleTrass har nekta spise lenge.men siste uka har han nekta alt.. Men i dag da gomla han i seg. ) pjuh
Gjest Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Stakars liten, er det noen naboer som har å låne?- eller temeraturmåler er kanskje ikke det man går på døra og spør etter, men hvis du kjenner dem godt ? Ellers håper jeg det har ordnet seg. Kjedelig når de små er syk, de får jo så lett høy feber også ..... God bedring fra meg !!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2009 Sambo har kommet med ny måler og vi målte feberen til 39,5 igjen. Halvtime etter paracet-inntak. Så får vi håpe det går over snart. Hun drikker heldigvis vann og har spist litt middag:-) Det er positivt!
Karomamma Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 Stakkars liten, god bedring til lille rosa! Det er et godt tegn at hun spiser og drikker i hvert fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå