Kassie Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Er der flere enn meg som tror de skal få mensen hele tiden? Har testet og testen var positiv. Var ikke planlagt så vet ikke om jeg tror det ennå. Kjenner litt stikking i magen akkurat som dagen før mens. har vært sånn nå i 2 uker. Etter beregninger så skulle jeg være 6 uker på vei. Er redd dette er et tegn på at jeg hold på å miste den bittelille babyen i magen.
lovelyme Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Hei Har hatt de symptomene i nesten 3-4 uker nå.. er rundt 5-6 uke rpå vei.. men har i tillegg ømme bryster, svimmel, KJEMPETRØTT osv.. har tatt mange tester og alle TYDELIGE positive.. så.. men skal til legen imorgen..bare for å dobbeltsjekke:) Du bør kansje gjøre det samme?
Gjest Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Hei! Jeg har det akkurat likt... Men trooor og håper at det er helt normalt! Har jo aldri vært gravid før, så vet jo ikke... IKM-dagen og noen dager etter det var jeg SIKKER på at TR skulle komme, det føltes helt likt. Men jeg testa positivt i går, og selv om jeg har murringer går jeg ut fra at min bittelille har det bra så lenge jeg ikke blør... Krysser fingre for deg også! Tenk positivt! :-)))
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 det er helt normalt;-) bare livmoren som vokser...jeg har fortsatt litt mensmurringer og er over 10 uker;-) gratulerer med spiren;-)
Amia Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 Det er helt normalt med mensen liknende murringer, spesielt i starten har jeg hørt.. Jeg hadde mye murringer de første ukene. Det er litt sjeldnere nå, jeg er 7+0 i morgen. Tror du kan ta det helt med ro, det er normalt at man kjenner litt.. Mye som skjer i livmoren nå...
lovelyme Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 ja det er ikke så lett å vite.. mange tanker som virrer rundt i hodet. Blir jo så usikker på signalene kroppen sender og hva de egentlig betyr.. første gangen for meg også
Kassie Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2009 åh, ble lettet nå.... Tusen takk skal dere alle ha. Har vært og er fortsatt kjempe svimmel og begynt å få øme bryster. Utrolig hva man klarer å bortforklare for seg selv når man ikke venter å bli gravid. hehe, må le litt av meg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå