trillelille Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Jeg er så knust. Kommer meg ikke videre. Bare depper og gråter. savner ham så fryktelig. Hater ham egentlig for alt han har gjort mot meg, men nå vil jeg bare at han skal komme og holde rundt meg. Noen som har råd? Eller trøst?
Ville Vera Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Har desverre ingen råd.. Sender over en klem siden jeg er i samme situasjon selv
Mamma til gutt og jente....... Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Mine råd; Gråte ut og kjenne på smerten og elendigheten. Det er ikke så mange ganger i livet man har det så godt å kjenne på følelsene. Jobb deg gjennom det. Md tid går det over- Med tid går alt over og det som ikke dreper deg gjør deg kun sterkere:)
trillelille Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2009 Går forhåpentligvis over ja... Men vet ikke hvordan jeg skal jobbe meg gjennom det. Føler jeg står og stanger hodet i veggen....
Mamma til gutt og jente....... Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 jeg gjorde det med sex and the city på dvd:)
Piri Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 Holder med sex and the city. Og anbefaler på det sterkeste Marian Keyes bøker om søstrene Walsh. Begynn med den som heter Vannmelon. Da får du se at du ikke er alene, mange knakende gode tips til å komme deg videre OG du får noen andre å ha medlidenhet og sympati med. Uti boka vil du oppdage at du ikke er sint og lei på dine egne vegne, men på hennes;) Beste virkelighetsflukt er film og bøker. Bare man finner de riktige. Og ved kjærlighetssorg er både sex and the city og vannmelon best! Sender en klem med masse trøst i.
petite fleur Skrevet 2. februar 2009 #7 Skrevet 2. februar 2009 Det eneste som funker for meg er å gjøre masse hele tiden, altså være aktiv fra morgen til kveld. Shoppe, gå på kafè, farge håret, trene, reise bort, ommøblere, pusse opp, gå på kino, ut å danse, være oversosial, gå på sightseeing i egen by, piknik, svømme, klatre, gå på museum.......Ja, du skjønner? Lykke til, jeg føler med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå