Gå til innhold

Oslo treff tirsdag 24 februar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

møter man opp imorgen? kjedelig å stå utenfor å blomstre! hehe

Skrevet

fett! sees i morgen=)

Skrevet

jeg kommer helene!!de har fortsatt ikke måket men jeg får prøve å løfte ned vogna!!har vært inne i hele dag og holder på å bli sprø....må ut i morgen!

Skrevet

arghhhh! ser at det er meldt -10 i morgen... mindre på tirsdag- veit ikke om det blir litt kaldt?!

Skrevet

hva gjør vi da a? krysser fingra om at det blir mildere.. driter i snøen, men kaldt.. hmm? skal vi sjekke tempraturen før man drar da evt- litt tildig, så man rekker å si i fra?! det må bli lite, orke rikke inne!!

Skrevet

hva sier dere? for kaldt eller ikke? meldt -8 på løkka i dag så ejg på yr.. kaspar har blitt frisk, men han hosta sånn da han var syk... hva sier man?!

Skrevet

dette ble mange innlegg- hvis vi møtes er ikke jeg der før kvart over, ti på halv.. er hos modern og fadern- og her går ikke bussene ofte=)

Skrevet

fikk 'streng' beskjed av barnefaren at jeg burde holde meg inne pga kulda- måtte rådføre meg litt=) pga den stygge hostinga i forrige uke, tok t.o.m. rs-test. men alt var fint da.. meldt mildere i morgen, møtes da istedet>>=?

Skrevet

ok!! håper dette også er en del av ammetåka- at man ikke klarer å bestemme seg.. emn nå er det bestemt! jeg kommer, men som sagt litt seinere da=) sånn 20 over ca. uttafor paradisio

Skrevet

Har sendt litt meldinger rundt. Kan vi møtes på onsdag i stedet!? samme tid og sted...

Skrevet

vi er med!=)

Skrevet

Er det i morgen dåkker tenker å treffes? I tilfelle kommer vi også en tur:) Var det kl. ett?

Sandra og Oscar

Skrevet

da har ikke jeg tilgang på nett, så mye lengere. men regner med at vi møtes i dag?

så at det var meldt kaldt, samme var det jo på mandag, men da ble det -2 pga sola. og sånn dag er det jo i dag også=)

sees snart!

Skrevet

heisann! e foreløpig litt usikker på om vi kjæm... ikke vent på oss iallefall! kanskje vi sees!

Skrevet

hei!

Jeg er ny her, bor i Oslo og vil veldig gjerne bli kjent med flere Oslo mammaer med barn i rett alder.

Jeg bor på Teisen og er med på trilletur mer eller mindre hver dag, om noen andre ønsker det! :)

Skrevet

Hei MariaShira! Jeg bor også på Teisen! Om du vil, kan vi godt ta følge til treffet den 24.feb! Jeg har sendt deg en personlig melding :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...