Gå til innhold

Oslo treff tirsdag 24 februar!


KuleMageIgjen

Anbefalte innlegg

Heia!

 

Det var super-hyggelig å treffe alle idag! Vi ble enige om neste treff som skal være tirsdag 24 februar. Ble enige om å møtes utenfor Majorstua t-bane stasjon kl 13.00 så triller vi litt i frognerparken og kan dra på cafe eller noe altettersom. Who's in?? (kan bare skrive inn her etterhvert så vet vi hvem vi skal vente på)

 

Stor klem fra Tone & Emma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjempe klar! kjipt man ikke fikk vært med i dag asså.. men, men! da sees vi den 24!

 

Helene og Kaspar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg er egentlig med i januar-klubben09 (termin 17jan), men så kom det ei lita jente 19.desember i stedet :) Jeg blir gjerne med dere også på en trilletur, hvis det er "plass" til flere i gruppa?

 

Margit og Ingvild

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har ikke vært noe særlig inne her mens jeg var gravid, kjenner alle hverandre fra før? Kunne gjerne tenke meg å treffe andre med barn på samme alder, har ingen venninner i oslo med barn :) Er det plass til flere i gjengen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor på skøyen. Hvor gammelt er barnet ditt? Jeg har en gutt som blir 2 mnd på søndag. Jeg kjenner heller ingen med barn på samme alder , så vil gjerne treffes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min er 5 uker i dag :) Det er første barnet mitt, så alt er nytt og spennende! Hadde vært kjempekoselig å hatt noen å gå tur med, utveksle erfaringer etc! kan prøve å sende deg personlig mld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir med på treff den 24! Var kjipt å ikke kunne komme på sist treff pga sykdom, men nå er jeg på bena igjen- og gleder meg til å se dere til neste gang. God ide med trilletur, lillejenta mi våkner stort sett med en gang hun kommer inn døra på en cafe.

Til alle "nye" så er det kjempekoselig at det blir flere i gruppa, det syns i hvertfall jeg! Jeg har møtt "gjengen" 3-4 ganger- så det er jo ikke akkurat sånn at en kjenner hverandre veldig godt heller, så alltid plass til flere!

Snakkes da=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

 

Det ser ut til at vi ikke får til å være med på trilleturen... Vi har bestemt oss for å bli litt lengre hjem i Trondheim, så da får vi bli med neste gang!

 

Det e selvfølgelig bare å si i fra hvis noen tenker å trille før den tid... Trivelig med selskap;)

 

Kos dere!

 

Oscar og mamman hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir gjerne med ut tidligere også. kaspar er fortsatt små snufstete, men tur er jo bare bra- bare det ikke er for kaldt.=)

 

må bare vente på vogna, til den er tørr. den er sendt på 'rens', ihvertfall i vaskemaskinen på 40grader. hunden vår en gedigen brun doberman (verdens snilleste forøvrig) klarte å krølle seg oppi den miniputt baggen vi har, og kosa seg.. oppå saueskinnet (som ble vått av sikkel).. liker det lunt og trangt- akkurat den rette plassen. skjønte ikke hvorfor han drev å skula på meg fra bak sofaen igår.. hehe..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og F**** i hel****!! jeg visste det, det måtte jo bare være samme dag.. da har vi fått oppnevnt barselgruppe med helsestasjonen.. og gjett når 1ste treff er, den 24 kl 12.30. vet ikke hvor lenge dette varer, 1 time kanskje? og jeg som har så lyst til å være med! er ikke klar for å møtes litt senere da, f.eks. 14.00- litt sent kanskje for noen? evt. hvis dere setter dere litt sentralt på majorstua eller noe etter turen? blir det litt enklere.. må jo bli med nå- fikk jo ikke vært med sist..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for sist:) Var kjempe koselig å se alle igjen og med babyene:)

Jeg og Nilas blir med den 24!

 

Helene, vi kan godt bli med å gå tur en dag før det om du vil? Noen som vil henge seg på en tur på løkka?? Gikk så fin tur der her i uka, opp akerselva å tilbake:)

Bare ett forslag om noen har lyst.. Mandag-Tirsdag-Onsdag passer for meg...

 

Hilsen Mari&Nilas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det høres bra ut=) blir med på det....

noen fler?

tror alle de dagene passer for meg .. hakke så mye å fore for tida.. skulle ha begynt med takkekort, meeen.. ting går litt treigt!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også med! skal vi si mandag kl 13.00 på løkka? kan møtes utenfor villa paradiso siden vi nå vet hvor det er?

 

når det gjelder treffet 24.02 er det sikkert helt i orden at vi møtes 14.00 :))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:) Det var den snøen da... Får se om det bli måket og om det slutter å snø...Bare å glemme vogna vår i det her været!! Æsjjjj, blir gal av å bare være inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får bære vogna- orker ikke inne lengere.. i verste fall, så kan vi møtes på cafe eller noe da.. som alle kan ta kollektivt til eller no- noe sentralt, er dritt lei av å henge inne.. men i byn er det jo måkt ihvertfall=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...