Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe hus, men er litt usikker om jeg skal greie det alene.

Hvor mye har dere i lån og hva blir det å betale i mnd? Har en grei inntekt(ca 450 000) men likevel.....Hva sånn ca kan jeg få i lån tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tro du lett kan få 1,3-1,4 i lån, men spørs om du vil få så mye mer enn det. Vil jo hjelpe på om du har litt egenkapital også da :-)

Skrevet

har ikke egenkapital....må vel også nevne at jeg har billån på ca 350 000

 

Skrevet

Da spørs om du får mer enn 1 mill. De har somregel en gyllen regel på 3 x inntekt i lån (alt lån).

Skrevet

Da er det føsrte du bør gjøre å kvitte deg (eller i hvertfall kutte drastisk) i billån.

Du kan regne med å få låne 2,5 ganger inntekt ink billån. man bør heller ikke låne mer enn det alene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...