m@ma76 Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Jeg vurderer å kjøpe hus, men er litt usikker om jeg skal greie det alene. Hvor mye har dere i lån og hva blir det å betale i mnd? Har en grei inntekt(ca 450 000) men likevel.....Hva sånn ca kan jeg få i lån tror dere?
Gjest Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Vil tro du lett kan få 1,3-1,4 i lån, men spørs om du vil få så mye mer enn det. Vil jo hjelpe på om du har litt egenkapital også da :-)
m@ma76 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2009 har ikke egenkapital....må vel også nevne at jeg har billån på ca 350 000
Gjest Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Da spørs om du får mer enn 1 mill. De har somregel en gyllen regel på 3 x inntekt i lån (alt lån).
ApriIbaby Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 Da er det føsrte du bør gjøre å kvitte deg (eller i hvertfall kutte drastisk) i billån. Du kan regne med å få låne 2,5 ganger inntekt ink billån. man bør heller ikke låne mer enn det alene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå