Harald Ripultfør Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Jeg kjøper endel av det. f.eks frukt og grønnsaker.. men er litt skeptisk når det kommer til kjøtt og fisk.... hva mener dere?
xxxJulianexxx Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Jeg kjøper First Price kyllingfilet og kokt skinke. Kjempegodt det.
m@ma76 Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Kjøttet og fisken er minst like god som andre merker mener nå jeg da!!
☆Anonymia☆ Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Kjøper mye first price jeg... MYE som er minst like bra som om man skulle kjøpt dyrere...
lÅktiHaUDe Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 Jeg har ingen problemer med first price kylling fileten er forresten veldig safting og god
Ksenia & Anjem Skrevet 2. februar 2009 #7 Skrevet 2. februar 2009 Kjøper mye First price ja.. Går mye first price egg, bleier, tunfisk, kjøttdeig, sweet and sour saus, dopapir, oppvasksåpe, gulost osv..Sambo spiser masse tunfisk da han trener mye så da er det perfekt med 8kr for 2 bokser..er jo kjempebillig....
Mamma til gutt og jente....... Skrevet 2. februar 2009 #8 Skrevet 2. februar 2009 bruker det masse:) topp kvalitet
Ksenia & Anjem Skrevet 2. februar 2009 #9 Skrevet 2. februar 2009 Hvor finner dere kyllingfileet? aldri sett det...handler på meny..hvilke varer ligger det sammen?
Nattinatta Skrevet 2. februar 2009 #10 Skrevet 2. februar 2009 jupp, vi kjøper mye av det vi også! Synes det meste er like godt! Og tacolompene er MYE bedre enn de andre merkene!! De er super myke!
xxxJulianexxx Skrevet 2. februar 2009 #11 Skrevet 2. februar 2009 Jeg finner kyllingfileten i frysedisken på Kiwi hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå