Gå til innhold

First price o.l bruker dere det?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøper endel av det. f.eks frukt og grønnsaker.. men er litt skeptisk når det kommer til kjøtt og fisk.... hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper First Price kyllingfilet og kokt skinke. Kjempegodt det.

Skrevet

Kjøttet og fisken er minst like god som andre merker mener nå jeg da!!

Skrevet

Kjøper mye first price jeg...

MYE som er minst like bra som om man skulle kjøpt dyrere...

Skrevet

Jeg har ingen problemer med first price :) kylling fileten er forresten veldig safting og god :)

 

Skrevet

Kjøper mye First price ja.. Går mye first price egg, bleier, tunfisk, kjøttdeig, sweet and sour saus, dopapir, oppvasksåpe, gulost osv..Sambo spiser masse tunfisk da han trener mye så da er det perfekt med 8kr for 2 bokser..er jo kjempebillig....

Skrevet

bruker det masse:)

topp kvalitet

Skrevet

Hvor finner dere kyllingfileet? aldri sett det...handler på meny..hvilke varer ligger det sammen?

Skrevet

jupp, vi kjøper mye av det vi også!

Synes det meste er like godt!

Og tacolompene er MYE bedre enn de andre merkene!! De er super myke!

Skrevet

Jeg finner kyllingfileten i frysedisken på Kiwi hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...