☆Anonymia☆ Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Snakker da seff om sønnen min,ikke en eventuell mann..hehe...om noen skulle trodd det.. Men han slår meg hele tiden,jeg sier nei men han ler meg bare rett i tryne...og jo mer jeg kjefter jo hardere ler han.. Og det ender opp med at jeg ikke klarer å holde maska og ler av han.. Jeg skjønner jo at han umulig tar meg på alvor når jeg begynner å le selv,men det skjer ikke hele tiden.. Jeg klarer å holde meg ,men han slutter ikke...han trenger ikke le heller men han bare fortsetter.. Skal jeg ignorere dette eller kjefte på han..? Skriker ikke,er ikke det jeg mener med kjefting...snakker alvorlig med sinte øyne ,og sier hardt nei... Han VET han ikke har lov.... Er så frustrerende... Han er forresten 2 år om 2 mnd..
☆Anonymia☆ Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 2. februar 2009 Ingen som har samme problem..? ..=))
Gulosten™ Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Hva gjør du når han slår? Fysisk, altså?
☆Anonymia☆ Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2009 Jeg tar tak i hendene og holder de ned... Og sier nei.. Ikke hardt eller noe sånt altså....Men tar de vertfall bort ifra meg,...
Gulosten™ Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 Vil anbefale deg å sette han fra deg på gulvet, si med STRENG stemme "NEI, det er vondt!" også faktisk fjerne deg fra ham. Snu deg med ryggen til eller gå til andre enden av rommet. Bare pass på at han ser deg. På den måten vender du all oppmerksomheten bort fra slåingen, det virker som om han syns det er kjempemorsomt, og når du ler blir det vel bare enda morsommere
☆Anonymia☆ Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2009 Ja det virker jo som om han syns dette er hysterisk morsomt,selv om jeg ikke ler av han...så ler han selv.. Og han har bare begynt å slå,er ingen som har lært han dette.... Kan jo selvfølgelig hende han har plukket dette opp i barnehagen men jeg har ikke fått noen beskjed om at han slår der.. Merkelig.. Men rådet ditt høres jo fornuftig ut,det skal jeg prøve..=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå