Mamma til 2 søte jenter Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Jeg er i uke 13+0, og jeg har drømt så mye om en ting. Nemlig at jeg blør. Det er helt forferdelig å våkne opp av dette. Er sikkert minst 10 ganger jeg har drømt om det de siste ukene. Skikkelig slitsomt, synes jeg, men selvsagt utrolig herlig å våkne og oppdage at en kun har drømt....
Gjest Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Jeg drømmer alltid mye rart og sykt når jeg er gravid. Denne gangen er det tilbakevendene at jeg drømmer at folk kommer bort til meg og sier at babyen i magen min er en jente. Er i uke 14 og har hatt minst 10-12 slike drømmer nå. Blir like sint hver gang når jeg våkner fordi jeg tror babyen er en gutt og synes det er slemt av drømmene å lure meg slik, hehe...
Birka Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 JA! Drømmer som besatt, om de utroligste ting. Har aldri hatt så skremmende drømmer før, det er rett og slett slitsomt. Men flere venninner sier de hadde det på samme vis, så jeg tror det er helt normalt. Velger å ikke tolke disse grusomme drømme-scenarioene noe særlig. Har nok bekymringer som det er:-)
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Jeg å. Men jeg drømmer ektremt mye i forhold til vanlig å. Er nesten sann at jeg ikke føler meg uthvilt etter å ha sove.
¤mitzi¤ Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 Jeg drømmer også mye sykt for tiden... Husker jeg gjorde det i forrige svangerskap også. Har bl. a. drømt om en eks som jeg var sammen med bare en kort tid for tolv år siden.... Helt merkelig.. D er vel mye hormoner i sving, så d er vel defor vi har så mange rare drømmer...
sneipen <3 snuppa Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 ja,kan love deg atjeg gjør;) drømmer mye om sex (!!!!), med alle andre enn sambo, rare merkelige folk som jeg absolutt ikke tenker på ellers! synes nesten det er litt ekkelt,men jeg har ikke styring på det!! huuuusj...
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 3. februar 2009 #7 Skrevet 3. februar 2009 Jeg har rare drømmer ja:-P Alt fra grønne apekatter og at jeg føder gjenstander til å drømme at jeg ikke får lov å reise noe sted fordi de som føder på min termin har fått forbud imot det:P drømmer også mye om sex ...men med totalt uoppnåelige personer selfølgelig< Drømte også at babyen min kjefta på meg fordi jeg spiste og drakk feil ting her en natt...poppa ut av magen og var illsur..kanskje det er noe i det:-P
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 3. februar 2009 Godt å høre at jeg ikke er alene om å drømme så rart......
Lille jente Skrevet 4. februar 2009 #9 Skrevet 4. februar 2009 Jeg er absolutt i samme båt som dere. Drømme de merkeliste ting, og våknet en natt av at jeg deljet til min mann...stakkars. Men jeg leste i et "gravid" blad at gravide drømmer veldig mye. Dette er fordi det er mange forskjellige følelser ute og går, og denne drømmingen er rett og slett en måte å forberede seg på fødselen og tiden fremover. Så dere skal absolutt ikke være redd eller skamme dere, dette er heeeeeelt normalt!!!
mai^prinsessa Skrevet 4. februar 2009 #10 Skrevet 4. februar 2009 Jeg drømmer hele tiden at jeg er på fylla.. Jeg glemmer liksom ut at jeg er gravid, så går jeg på fest og drikker meg kanon full og så kommer jeg på at jeg er gravid.. Blir så utrolig sint, frustrert og irritert i disse drømmene.. Skikkelig plagsomme drømmer rett og slett... Drømmer også en del at jeg har født den lille prinsessa mi.. Husker drømmene mine mye klarere nå enn jeg gjorde før..
Nonsense Skrevet 4. februar 2009 #11 Skrevet 4. februar 2009 Tidlig i graviditeten og frem til andre termin, trur jeg, så drømte jeg endel om at jeg begynte å blø masse. Og det verste var at ingen tok det alvorlig. I en av disse var jeg i det gamle huset til min mormor og morfar og overnattet der med en av mine bestevenninner, og jeg måtte holde meg på badet fordi det blødde så mye, men verken mormor eller bestevenninna mi gadd å bry seg og jeg nærmest tryglet folk om å kjøre meg til sykehus. Til slutt ga jeg opp fordi jeg hadde blødd i et døgn og trudde at barnet nå måtte være dødt... *Grøss!* Du aner ikke hvor glad jeg var da jeg våknet! Nå er jeg i uke 24 og drømmer endel seksuelle drømmer, selvom jeg i våken tilstand føler meg mindre seksuell nå for tiden. Drømmer mye annet rart også. Som de fleste er ganske sære og handler om graviditet og fødsel, men har også endel drømmer hvor jeg ikke er gravid.
Sofapute Skrevet 4. februar 2009 #12 Skrevet 4. februar 2009 Har helt sinnsyke drømmer for tiden! Har drømt at min sønn døde, noe som var helt grusomt!! Jeg gråt helt til neste morgen...senere var det ei venninne som døde...det rare er at drømmene varer så lenge liksom, flere uker fram i ti. Drømte at jeg ble innlagt på sykehus med pusteproblemer og fikk beskjed om at jeg kom til å dø..(da var jeg bare tett i nesen, haha) og en natt hadde jeg fått blodkreft. Tar aldri slutt!! I natt drømte jeg at jeg gikk rundt på en byggevare butikk i bare pologenser...UTEN truseog noen ting! åsså hadde jeg meg med en som jobba der...fysjom!! er det mulig?? hahaha. ler meg skakk i hjel nesten hver morgen når jeg tenker på hva jeg har drømt...De jeg jobber med har skikkelig underholdning med mine drømmer hver dag rundt frokostbordet forteller dem selvfølelig ikke alt da, hehe
ta|ie Skrevet 4. februar 2009 #13 Skrevet 4. februar 2009 Jeg drømmer at jeg får ei lita jente Og så drømmer jeg om sex med min kjære... (blir kanskje ikke så mye nå lenger?) ;P
Babyenmin Skrevet 5. februar 2009 #14 Skrevet 5. februar 2009 Hehehe jeg har også syyyyyke drømmer. Jeg tror selv det er jente med drømmer stadig at det er gutt, blir moro å se hva det er i morgen:) Hadde den sykeste drømmen i natt. Drømte at jeg og babyen ble syk så vi måtte ligge på sykehuset, men mannen min var ikke der. Fordi han satt i bilen utenfo, for han hadde ikke penger til å parkere. Så jeg lå på sykehuset å han satt i bilen. hehehe. Ikke nok med det, men alle andre som lå på min avd. lå konstant å spydde, noe jeg hate. Så jeg drev å planla hvordan jeg skulle rømme osv. Helt sliten da jeg måtte opp:)
gravid86 Skrevet 5. februar 2009 #15 Skrevet 5. februar 2009 hehe, morsomt å lese om drømmene deres! jeg har alltid drømt mye rart, så det er ikke så veldig spesielt under svangerskapet for meg. Men her ei natt drømte jeg at jeg måtte ta en urinprøve. Vi var inne i en arbeidstunell. Men når jeg skulle ta urinprøven, måtte jeg tisse på en six-pac med cola, men siden det kom en og tok to av cola flaskene så ble det bare fire igjen. Og da måtte jeg ta med flaskene inn i et prøverom (i arb. tunellen) for å tisse på de der. Men før jeg kunne gjøre det igjen måtte jeg tegne et bilde av charlie chaplin som hang inni prøverommet. HERREGUD! at det går ann å drømme sånne ting. NULL mening med de:) hehe. Drømmer også sexuelle drømmer. Merkelig hvor rart det går ann å drømme! Drømte forresten en annen gang om en brødskive som satt fast i et bilvindu. Det glødet av brødskiva, så jeg så sånn røyk stige opp fra biltaket. hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå