Vrimle Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Hvor har du den/dem? Hvor skulle du ønske du hadde?
Serial mom Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Har plukket ut de mest synlige for en god del år siden, samt noen mindre synlige, så nå har jeg bare i navelen, ørebrusken og 2 nedentil. (+ to vanlige hull i hvert øre) Har også hatt i brystvortene, tunga, øyenbrynet og underleppa, noe jeg absolutt ikke synest er fint lengre!
Silja FullFres McQueen Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Jepp. Har åtte i ørene, en i tunga, en labret og to i nesa. (Ene nesevingen). Har hatt i øyenbrynet og en bridge. Savner bridgen, så den kunne jeg tenkt meg igjen... =(
Harald Ripultfør Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Det er rart å tenke på meg jeg har faktisk hatt i Nesa, leppa, tunga og navlen.. Men alle har blitt tatt ut etterhvert.. Ikke noe jeg angrer på alikevel.. Tunga kunne jeg egentlig tenke meg å hatt enda, men den ødela tennene mine. Navlen syns jeg begynner å bli litt ut.. Nesa og leppa ble jeg lei av..
Gjest Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 Ja, har hatt i underleppa og navlen og ni tilsammen i ørene. Nå har jeg bare 6 hull i ørene igjen...tatt ut de andre for lenge siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå