Piri Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 FRYSER! JEG KOMMER TIL Å FRYSE SPENT I HJEL! Jeg fyrer og fyrer men JEG FRYSER! Det er jo fan ta meg 120 minus ute! Det kan da ikke være meningen at jeg det skal være slik! Jeg flytta ikke fra mørke, kalde nordnorge for å sitte fast i dette helvettes isødet! Jeg blir gal. Sprøyte hakke fette tullat! Jeg fryser så inn i granskauen om natta at jeg ikke rister ut fisene. Jeg tar vare på all varmen jeg kan få! Og nå begynner den der jævlade musa med den der grusomme stemmen å gnåle DU GLUUUUGGEEEEEEEEN! Jeg blir sinnsyk! UUUUUUUUÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!!!!!!! Møkk! Jeg går å røyker............snufs
Hikken Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Kakao. Det kurerer det meste. (det er sjokolade og det er VARMT. Nevnte jeg at det var sjokolade?) Skyll det eventuelt ned med litt rødvin. I stoooore glass. Eller drit i glassa og drikk fra flaska. Da blir man god og varm.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Hvor i all verden har du bosatt deg???? Dersom du har flytta fra nordnorge, så skulle vel du være tilvennet kulde, eller? Så da mener jeg det må være virkelig kaldt der du er, eller???? Er selv fra de trakter du flyttet fra.
Himmel og hav Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Ull, ull ull og ull (og en liiiten konjakk;-) )! Det er ingen skam å gå med ullstilongs og raggsokker inne. Fleece er en halvgod erstatning. Ellers så funker det også med dyne på sofaen, te i litervis og lue! Vaaaaaaarme tanker sendes pr telepati!
Piri Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2009 flytta til den plassen med varmerekord. Fikk ikke med meg den biten om kulderekord..... Den fjordtarmen jeg kommer fra i nord kan jo få over 20 minus, men det er sjeldent....men dæven da var det kaldt. Sikkert 300 effektive. Men denne tørre bitende iskalde kulda her setter seg liksom inni margen på en stakkar. Heldigvis blir det tidlig vår. Her er ikke ullundertøy en naturlig del av bunaden.... Bare et par mnd til nå, så kan man begynne å fornemme våren. 2mnd.....holdt ut!!!!!
Piri Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2009 Antrekket inni stua nå er ull-longs, ullester, tykk joggebukse, ull-polo og en tykk fleecejakke. Et helt normalt antrekk. Selv om det er 22 grader i stua.... Det er 40 grader forskjell fra ute. Er det bare her det er så kaldt nå for tiden?
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 2. februar 2009 #7 Skrevet 2. februar 2009 He he. Vet hva du mener mht at kulda setter seg inn i margen. Har selv flytta sørover og det er liksom kaldt på en annen måte synes jeg! Har aldri brukt så mye penger på ullundertøy som i år!!! Vi får bare holde ut- 2 mnd igjen!!!!
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 2. februar 2009 #9 Skrevet 2. februar 2009 Uff... hater å fryse jeg også, så skjønner åssen du har det!! Her er det ikke mer enn 6-7 minus, men det er jaggu kaldt det også i et gammelt hus som det trekker litt i. Har fuga stuevinduene, lagt inn noe gummu greier i stue vinduet, og ennå så trekker det. Det var 11,9 grader d ajeg kom ned til morgenen! SLÅ DEN! Det er riktignok borte ved vinduet, men kaldt lell. Nå har vi innstallert ovn, så nå fyrer vi som bare det når vi kommer fra jobb. Nå er det 20 grader er og det er luksus! Hehe.. Når jeg fryser, tar jeg alltid en varm dusj. Det hjelper, GARANTERT!! Ellers er kakao og varme klær de andre tipsa jeg kommer på, men det er det eneste. Eller ta håndleddene under varmt vann. Men hvor i alle dager bor du? Hvor på sør/øst landet er det over 20 minus nå?
3b@rnsmor-30* Skrevet 2. februar 2009 #11 Skrevet 2. februar 2009 er kaldt her også... bor i et kuldehøl på indre østlandet.. men her er det jo vanlig med masse kuldegrader i desember, januar og februar. men sånn som i dag, som det har vært strålende sol ute hele dagen, begynner jeg virkelig å merke på kroppen at det går mot våren.. for sola varmer skikkelig!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå