Mille** Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 ropte snupp på 3,5 år til meg fra kjøkkenet. Jeg går bort for å se og jommen har ungen skrevet Sofie, og det helt uten å se etter noe. Jeg må si hun er flink altså, hehe....Sikkert ikke unormalt for unger i den alderen, men jeg er superstolt!! ;o)
*gruffalo* Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Så bra! Veldig kjekt når de plutselig klarer noe nytt:)) Er veldig forskjellig hva ungene kan i den alderen...vi har barn i bhg på over 4 år som ikke skriver navnet enda, og også et par av de som skal begynne på skolen. Eldstemann her kunne det nok ikke på den alderen...mens minsten er ganske kjapp av seg. Lærer nok mye av storebror:) Så han har skrevet navnet lenge(og har et ganske langt navn). Her en dag kom han hjem og hadde skrevet det med doble bokstaver liksom (slik at vi kan fargelegge inni hvis du skjønner). Da ble jeg ganske imponert;) Uansett når de klarer det, om de er tidlige eller sene...så er det veldig kjekt for både de selv og de stolte foreldrene, hehe;)
blond Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Ganske vanlig, sier du? Hmm.. vet ikke helt det. Jeg hadde også blitt stolt da! Flink lita jente du har! Hvordan går det med snakkingen hennes?
Mille** Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2009 Ja, hun er flink. Har sittet å skrevet Sofie om igjen og om igjen nå som hun fikk det til. Jeg tror ikke storesøstra klarte å skrive sitt navn på den alderen. Eller, jeg vet at hun ikke klarte det. Med snakkingen går det fortsatt helt supert, hun er som en radio man ikke kan slå av. ;o) Var en vikar i barnehagen som ikke hadde sett henne på flere mnd og hun hadde fått sjokk nå når hun kom tilbake, sa det var som en helt annen unge. Virker helt utrolig at hun var stum for bare noen mnd siden. )
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 Kjempe flink er hun.. Og det er virkelig lov å være stolt. Her er gutten snart 4 (ikke mange ukene igjen), og han er opptatt av bokstaver til 1000.. Men han hermer mest enda, ja. Men noen ord skrive han selv - og jeg er like stolt hver gang.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå