Gjest Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Kan noen fortelle meg hvordan man tar bort redioantennen på Toyota Avensis? Skal den bare skrus av, eller?
MissBenz Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Hvis antennen er fram kan du bare skru av antennepisken, men festet får du ikke av...
MissBenz Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Det er vår også Men tipper det er en eldre modell, siden hun spør
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 Vår er også skjult, hvilken model har du?
Edelweis Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 haha.. vår brakk da sambo satte på skiboksen å glemte å sku av antenna, så ikke vet jeg=)
Gjest Skrevet 2. februar 2009 #7 Skrevet 2. februar 2009 æh 2002, (Terra?) tror jeg. Skal vaske bilen i automat for første gang, og tenkte at da må den vel vekk for ikke å knekke? for at ingen skal gidde å spørre: jo, bilen er vaska mange ganger før, men da har mannen gjort det, og nå er ikke han hjemme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå