☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Hvordan gikk det på UL i dag?? Håper du føler deg bedre, at du har det bra og at du ikke har magesmerter mer, har tenkt en del på deg etter at jeg leste innlegget ditt i sted... Klems fra
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 3. februar 2009 Dytter litt - hvordan gikk det på UL i går??? Klems
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 har mista jeg..Hatt utskarpning på sykehuset i natt. Er veldig dårlig nå,så må gå å legge meg,men tusen takk for at du tenker på meg!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2009 Mollemor-79... Leste nettopp det andre innlegget ditt der du forteller at du har mistet, jeg svarte på tråden, men svarer deg gjerne her også!!! Jeg er utrolig lei meg på dine vegne - dette var skikkelig trist!! Jeg ønsker deg bare riktig, riktig, god bedring og lykke til med ny spire ved en senere anledning. Det var vel bare ikke din tur denne gangen, men den kommer - det er jeg sikker på!!! Ta godt vare på deg selv nå!!! Tenker masse på deg... Stooooor varm trøsteklem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå