linda90 Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 noen som vet?! trenger hjelp!! skal lage bordkortene selv, ti lbryllupet, men har så lyst til å ha stetteglass, med gele oppi (slik gele som blir brukt til lys) og lage gele med lys oppi... noen som forstår hva jeg mener?!? lurer på hvor jeg får kjøpt dette? den geleen...
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 høres ut som veeeldig mye arbeid... men kanskje panduro har sånn?
Gjest Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 panduro og hobbybutikker har... men det er temmelig dyrt...
linda90 Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2009 ja, jeg merker at det var dyrt... noen ide til andre bordkort som kan lages selv? vil det skal være personlig
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 graver inn navn på glassene:) d skal jeg tror jeg.
Renate :-) Skrevet 7. februar 2009 #6 Skrevet 7. februar 2009 Hørtes like dyrt ut spør du meg.... Kald forrett som står på bordet i det gjestene kommer inn og på tallerkene får du kokken til å skrive navnet til gjesten med sjokoladeglasur eller noe slikt....:-)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #7 Skrevet 7. februar 2009 Sjokolade i forretten...? Bordkort-tips: - skrive gjestens navn på sangheftet/menyen/programmet eller det dere skal ha av slikt - lage et fint bordkort i kartong, og pynte med perler, fint papir, skrive med sølvtusj/gullstusj e.l., slik at bordkortet matcher resten av trykksakene eller bordpynten - klipp ut hjerter i kartong som dere skriver gjestens navn på, heng det fast i et vinglass med små klyper eller metallstreng - skriv navnet på skjell/steiner - heng et kartonghjerte på serviettringen hvis dere skal ha det (jeg lager serviettringer selv av tynn metalltråd som jeg tvinner perler på, limer på en liten pynteblomst, og fester papirhjerte med navn på med hyssing)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2009 #8 Skrevet 7. februar 2009 Er ikke like dyrt d vell. kjøp glassene på ikea d, å graver de selv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå