Gå til innhold

Elisabeth'77 *PrøvdSiden2006*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :)

Ser nå bra ut tempkurven din :)

I følge FF, så er du over IKM da. Hvis en skal følge sånn helt etter boka, så er lutealfasen 14 dager. Så hvis en går ut fra det, er IKM på onsdag.

Testet du pos på CD 21? Så neg på CD 23 og 24?

Skrevet

Ja det stemmer, først pos så negativt. Jeg har ALLTID fått mensen på dpo 11, aldri opplevd at den har kommet tidligere eller senere. Så da blir det vel riktig å følge det eller ?

Takk som svarer :)

Skrevet

Hmm.. Ja, det var rart! Får nesten bare fortsette å teste da :) Kanskje bruke den som er mest sensitiv (jeg har ikke peiling på g-tester)?

Håper i hvert fall at det har klaffet nå! :)

Skrevet

Ja vi får se :) som sagt så ser du jo at tempen min har gått ned i dag, så mensen kommer nok.

Skrevet

Den er nå fremdeles over linja da, det er det som er viktigst... :) Du så vel det tempfallet som "Made in bed" hadde da hun ble gravid. :)Tempkurven bør sees i en helhet, en bør ikke tolke en og en temping.

Skrevet

Det var jo litt betryggende å høre :) ja vi fvår vente å se ! Skal holde dere oppdaterte. Jeg så aldri det nei, men tenker det var kraftig ?

Skrevet

I dag steg tempen igjen =/

Skrevet

Så flott at den steg da! :) Det lille tempfallet du hadde gjorde ingen ting :) Og gratulerer med positiv test! ;)

Skrevet

Tuuusen takk, jeg kan nesten ikke tro det ! Jeg skal teste imorgen igjen, og til lege i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...