Kjærlighet <3 Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Og vi fikk se en liten krabat som veivet med hendene, tok seg til ansiktet (kanskje sugde h*n på tommelen?litt vanskelig å se..) Og h*n sparket som bare det :-) Rart å se hvor mye liv det er der inne når en ikke kjenner noe selv enda.... :-) Gleder meg til å kjenne bevegelser! Siden vi har fått ei jente med alvorlig hjertefeil som ikke fikk leve opp, sjekket gyn hjertet og han mente det så bra ut, han sjekket også nakkefolden da den kan indikere bl.a hjertefeil. Men alt ser ut til å være perfekt :-) Han ville ikke utelukke noe, det syns jeg er bare bra. Det overlater han til spesialistene i Trondheim på st.Olavs. Vi skal dit om to uker !! Det bli spennende! Selv om jeg har hatt ul tidligere i svangerskapet ble alt så mye mer levnede i dag, fikk lyst til å se på babytøy og greier, hehe :-)
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Så kjekt at han mente det så friskt ut da! Var å smugkikket på bleie str i butikken idag.. Hadde så lyst til å dra med meg en pakke, men er jo enda en måned til jeg er halvveis! Har fått noen få plagg med babytøy fra bekjente.. bittesmå.. :-)
¤mitzi¤ Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Så bra at alt så greit ut!! Kjempe glad på dine vegne... Klemser
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Så bra at det så fint ut da:-D Heldiggris som har sett lille krabaten på UL nå Vi er vel ca. like langt på vei vi?! Jeg er 12+0 idag:-D Digger å være på 2.trimester sidene!! Hehe...
Kjærlighet <3 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2009 Ja, vi er nok ca like langt ja. Er 12+2 i dag, det er herlig å være på 2.trimester :-D Blir spennende å se hvordan terminene blir på ordinær ul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå