Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Du kan få den dekket av trygdekontoret hvis du ikke oppgir far, slik at NAV tar ansvaret for å teste. Ellers se på www.gena.no
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 ok. men jeg har oppgitt en faR. jeg er hundre prosent sikker på at han er faren, men han har plutselig begynt å tvile, ikke vet jeg hvorfor =(
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Da er det han som må ordne det. Bor dere sammen? Hvis dere gjør det bør du virkelig stramme han opp og be han spare til en test selv, idioten. For de er dyre. Hvis dere ikke bor i lag, så kan han nekte å betale bidrag før en slik test foreligger, da tror jeg også at NAV ordner opp i det?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 ja vi bor sammen er forlova til og med =( det som er greia er at det var slutt en liten periode å da var jeg så dum at jeg lå med en annen =( så ble vi sammen i gjenn å 2 mnd etter på ble jeg gravid. å siden noen i byggda her slærver så mye så har han blitt i tvil. han vet om meg å han andre men han er redd nå for at det kansje er han andre sin unge. mend et er jo ikke mulig. jeg hadde sex med han andre i slutten av november og i følge leger så ble sønnen vår unfanger 23 oktober. sønnen vr skulle jo vært født ca 2 mnd før vist det hadde vært han andre sinn.. =( uff blir så lei meg over sånne rykter. fatter ikke at folk kan prate om så alvorlige ting når de ikke vet fakta =/
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 http://www.dnatest.no/prisliste.htm Der står det prisliste på dna testing! Hvis han har betalt bidrag og det viser seg at han ikke er faren, får han tilbakebetalt av nav og du vil få bidragene dine fra nav hvis du ikke har oppgitt ny far! Det er en veldig enkel prosedyre, du går til lege med far og barn, legen tar spyttprøve og sender inn! Husker ikke hvor lang tid det tok på svar, det er over tre år siden min samboer ble beskyldt for farskap! Han betalte bidrag, men synes det var noe ugler i mosen, tok slik test og det viste seg at han ikke var faren. Heldigvis var ungen under året, slik at han ikke husker noe! Håper det ordner seg! Det er en veldig grei og anonym behandlingsmåte!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #7 Skrevet 2. februar 2009 forresten brukte vi rettsmedisinsk institutt i oslo! Her er hjemmesiden deres www.farskap.no Der koster det 2800 for testing! Hilsen anonym 16:59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå