Gå til innhold

Sukker i urinprøve ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Var til kontroll hos legen idag. Alt var fint, men det var litt sukker i urinen. Så tok de blodprøve for å sjekke blodsukker og det var vist fint: 4,4. Spurte om sukker i urinen kom av at jeg spiste mye søtt, for det mener jeg selv at jeg ikke gjør! De sa at det kunne komme av det,men og av mye annet.. Følte ikke jeg fikk et skikkelig svar på hvorfor det var sånn og evt. om jeg kan gjøre noe med det. Noen av dere andre som vet mer om dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være helt tilfeldig. Når de sjekker blodsukkeret og det er 4,4 har du ingen grunn til bekymring. Det er kjempefint blodsukker. Det kan være at det du spiste sist før du tok urinprøven ga utslag, ikke verre enn det. Helt vanlig å få litt sukker i urinen av og til. Derfor sjekker de blodsukkeret nøyere med blodprøven. Så bare slapp av og spis normalt du :)

Skrevet

Bare hyggelig :) Si fra hvis det er noe mer du lurer på da :)

Skrevet

Ja takk! Det skal jeg gjøre! Dukker støtt og stadig opp noe. Er første babyen for meg dette :) :) *lykkelig* :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...