Gå til innhold

jippi-nå kan vi si "neste måned"


Clementine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ha - takk for påminnelsen, den trengte jeg! Selv om min termin ikke er før 26. mars... men det er fremdeles neste måned! Hurra!!!

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa akkurat det samme til kjæresten på søndag.. Tenk nå kan vi si at det er i neste mnd. Hehe.. Det gikk fra at jeg en uke tidligere ( da jeg hadde 7 uker igjen) nesten begynte å grine over hvor utrooooooooooolig lenge det var igjen, til at jeg nesten ble litt stresset fordi det var jo neste måned!!!!!

Helt sprøtt å tenke på, at det er så kort tid igjen.

Jeg vet jo det kommer en baby ut, men kan ikke helt se for meg at den tilhører meg og er ett lite vesen som jeg skal passe på, kjenner den jo der inne men klarer ikke helt å forholde meg til og se for meg at den faktisk skal komme UT!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JUHUUUUUUUUUUUU!!!! hiver meg på denne jeg! :) Begynner å bli tungt og upraktisk å være gravid nå. Gleder meg SÅÅÅÅ til å få lillegutt i armene i stedefor inni magen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er helt utrolig!!Har også termin 26 .mars.:-)

Så er litt mer enn en mån. igjen ,er jeg heldig så går jeg over 2 uker..hehe..Venter nr. 1 så man vet jo aldri uansett..:-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi . . jeg har termin 31.mars, men allikevel.. det er fortsatt neste mnd ;) Åhh herreguuud . . ikke lenge til ferie/mammapermisjon, lørdag er siste dag på jobb for meg, så nå skal jeg bare NYYYTE det å gå gravid, å tenke på baare meg selv( i 7 uker til for resten av mitt liv) :D

Lykke til folkens, dette går såå bra så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 20. mars og er lei! Ikke lei av Junior i så måte, og kjenner meg ikke tung og har ingen plager egentlig, men kroppen er definitvit ikke som før! Jeg er lei av å ikke kunne gjøre alle de tingene som jeg vanligvis gjør som å ta trappa i ett steg. Komme meg fort opp av sofaen, ut av bilen og bære på meg brokk ;-) Lei av ikke å kunne være med på lange skiturer (tryner hver gang, så ikke så lurt med kul på magen) og lei av å ikke kunne få på meg sko i en fei.

Bekkenet verker med en gang jeg forsøker en litt lengre shoppingtur og jeg sover dårlig om natten.

 

Gleder meg til jeg kan bytte det ut med såre nippler, nattevåk, babyskriking, sår høne, bollemage og melkespreng!

 

:-D

 

LA MEG FØDE FØR TERMIN! *stønn*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe,ingen får sagt det som deg Underveis dk!

signerer den!!vi skal jo havne på sykehuset sammen så du får pent føde på min termin 10 mars;)

 

Ha en strålende dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...