Gå til innhold

Blod i avføringen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev et innlegg her før helgen om minste jenta vår som er stadig plaget.. Nå fikk vi svar på noen prøver, og det var en del blod i avføringen hennes. Jeg har ikke fått snakket med legen ennå. Så da sitter jeg her da og bekymrer meg for hva det kan være. Venter også på to andre prøver men de er sendt inn til lab. Noen som vet hva dette kan være??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff fant den siden og søkte på blod i avføring.. siden det er usynlig så kom det at det kan være kreft, tarmsykdom eller magesår, polypper, tarminfeksjoner.. uff hun er bare 5 år da.. da må jeg vente til onsdag og flere prøver skal bli tatt. Hun har alvorlig astma og en del allergi så nå synes jeg jenta snart har fått nok..

Skrevet

Lite sannsynlig med kreft i tarmkanalene når hun er et barn. Mest sannsynlig kommer det av av polypper o.l. tenker jeg. Magesår hos barn har jeg heller aldri hørt om før.

Skrevet

3 åringen min har det av og til ,men han plages endel med hard mage så det er derfor.

Skrevet

tror nok det er helt uskyldig men liker det ikke likevel.. kan ikke se noe blod da så det er usynlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...