lÅktiHaUDe Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Skrev et innlegg her før helgen om minste jenta vår som er stadig plaget.. Nå fikk vi svar på noen prøver, og det var en del blod i avføringen hennes. Jeg har ikke fått snakket med legen ennå. Så da sitter jeg her da og bekymrer meg for hva det kan være. Venter også på to andre prøver men de er sendt inn til lab. Noen som vet hva dette kan være??
Gjest Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 http://www.pasienthandboka.no/default.asp?mode=document&parentid=1821&menuid=1823&documentid=2183 Titt på denne linken.
lÅktiHaUDe Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2009 Uff fant den siden og søkte på blod i avføring.. siden det er usynlig så kom det at det kan være kreft, tarmsykdom eller magesår, polypper, tarminfeksjoner.. uff hun er bare 5 år da.. da må jeg vente til onsdag og flere prøver skal bli tatt. Hun har alvorlig astma og en del allergi så nå synes jeg jenta snart har fått nok..
Gjest Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Lite sannsynlig med kreft i tarmkanalene når hun er et barn. Mest sannsynlig kommer det av av polypper o.l. tenker jeg. Magesår hos barn har jeg heller aldri hørt om før.
Gjest Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 3 åringen min har det av og til ,men han plages endel med hard mage så det er derfor.
lÅktiHaUDe Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2009 tror nok det er helt uskyldig men liker det ikke likevel.. kan ikke se noe blod da så det er usynlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå