FruV Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Var på ul i dag =) Jormor så ingen penis ,men 3 streker..Kunne ikke si noe for sikkert,men hun trodde det var jente. Flere som har opplevd det samme? Tror nesten jeg må ta en ny ul =)
Plutselig_gravid Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Så tre streker her også og hun sa jente:) Har vært på mange ul i ettertid inkl. 3d ul og alle har sagt jente. Nå er jeg overbevist. De sier sjelden at de er helt sikker på kjønnet (selv om de kanskje egentlig er det). I tilfelle liksom. Ventet gutt forrige gang og da så til og med vi at det var gutt. Var liksom ikke tvil.
FruV Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2009 Har selv en gutt fra før og da var de ganske sikker =) Så er vel jente da =)
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 hun jeg var på ul med sa at det er jente, og jeg sa da: men det har jo hendt at det blie feil og..men da sa ho: nei dette er nok ganske så sikkert ja...så er visst ikke alle som sier: de tror det er jente alikevel da:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå