Gå til innhold

Så er det på`an igjen.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

både med det ene og det andre. Det jeg bryr meg mest om akkurat nå er at lille rosa hadde høy feber. De ringte fra barnehagen og fortalte at hun var slapp og varm og målte nesten 40 i feber.

Så da var det hjem fra jobb og hente liten slapp frøken hjem. En paracet og hun sov i nesten tre timer!

Så da blir det å være inne i dag da. Så får vi håpe det går likar imorgen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,det ble det gitt.....

Stakkar lille rosa da.Ikke godt med feber.Håper hun slipper være syk så veldig lenge.Her har storebror kvikna til.Så i dag går turen tilbake til internatet igjen.

Jeg har gjort noe jeg forbaska meg på å ALDRI gjøre i dag jeg ;o)

Skrevet

Hehe, la merke til det:-)

Skrevet

Hæ? Hva da?

Håper lille rosa ikke er syk altfor lege, forreste c",)

Skrevet

Nå reven,er du nyskjerrig å???

Mohehehe ;o)

Ser du ikke hvor blir jeg er i "fjeset" da ?=0)))

God bedring til lille rosa.Glemte si det jo!!!

Skrevet

Nei men stakkars lille Rosa da! Det går en runde med feber rundt om kring for tiden! Krysser fingrene for at det går fort over:=)

Og jeg.... er for sliten akkurat nå til å gjøre ting jeg har lovet at jeg aaaaldri skal gjøre mer...hehe....

Skrevet

Takk for det:-)

Det er jammen ikke rart du er sliten nå Snulder! Du har stått midt i følelseskaos og samtidig måttet være sterk. Det koster det......

Håper du får litt ro og fred og tid for deg selv også innimellom. Det er viktig. Og om ikke annet så får vi ta et kaffeslabberas på Ikea snart:-)

Skrevet

Piiip! Jeg er med på IKEA! Skal opp dit snart og kjøpe... skal vi se... en hylle og et teppe og og og...

Klem til alle slitne!

Skrevet

Og jeg trenger lys og servietter:-) Masse lys og varme:-) Og kanskje litt tru og håp;-D

Skrevet

Tru og håp, det kainn æ gi dæ.... Osv.

Skrevet

:-)))

Skrevet

IKEA trenger ett besøk snart ja! Må ha ny ramme til ett bilde som i nattens mulm og mørke deiset i gulvet! Husnissen sikkert:=)

Skrevet

Eller nissemor-lookalikes som var på 40-årsfest?

Skrevet

Hohohohohohoho:-)

Skrevet

Nissemor-lookalikes du liksom! Det måtte være på ditt 40 års lag!! For i mitt så var det bare spreke, vakre damer med humor og mye overskudd av det meste;=D

Skrevet

Det var godt å høre!! Herrejemini, jeg husker da ikke så langt tilbake som mitt 40-årslag! Men moro var der, selv om det ikke var noen dibbedamer der. Bare vent til 50-årslaget!! Hujedanmej!

Skrevet

Jeppitijepp:-)))

Skrevet

Det er jo så HIMLA lenge til 50 års lag! Kan vi ikke simpelthen feire litt hvert år da!!!

I tillegg så skal vi jo snart ha bakedag med gutta.... det blir stas å vaske kjøkkenet etterpå vet jeg.....

Skrevet

hehehehe... Tenk dere for et h... det blir å ha OSS på gamlehjem ;-)))

Skrevet

Hvor har det blitt av bursdagslista forresten? Jeg bare minner om en eller to som snart har bursdag. Som faller på LØRDAG. Say no more....

Skrevet

Tenk for en glede og for et liv det blir der da!!!

Skrevet

Ja og stakkars den som nekter OSS en cognac til kaffen ;-))) Eller en rødvin eller to for å sove godt!!

Og spa-behandlinger... Det skal vi ha HVER dag!! ;-)))

Skrevet

Latter på gamleheimen!! Det blir en stor nyhet for de fleste;=) Jeg hørte aldri noen le der jeg jobbet ett år.... kun litt fra vaktrommet... og da var det sikkert pga baksnakking og stygghet om andre ansatte....blæhhh

Skrevet

Hahahahahahaha, utrolig bra Snulder:-)

Skrevet

Det kan jeg tenke meg, Snulder!! Huff og huff!

A change is gonna come... Med vår generasjon og latterlansering, mener jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...