Mamma`n til Markus =) Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Jeg finner ikke nøklene til leiligheten og postkassen vår. Vet ikke hvor de kan ha blitt av. Har ikke sett dem siden torsdag. HÅPER!!!
Mamma`n til Markus =) Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 2. februar 2009 Ingen??? Er desperat. Forloveden min er passe sur på meg.....
Bolla Pinnsvin Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Er det en slags brikke på den?En plate med et bilde evt en figur?Litt hard nøkkelringpynt liksom?
Mamma`n til Markus =) Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2009 Ja, det er et stålhjerte som hengere i en lærreim. 2 nøkler på. En stor og en liten.
Bolla Pinnsvin Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 jeg er ikke synsk jeg altså...men hender jeg "glimter"til.Prøver å øve meg litt,og merkelignok så hender det jeg treffer ganske bra!Må bare ha litt ro rundt øra,så gi meg noen minutter bare..
Bolla Pinnsvin Skrevet 4. februar 2009 #6 Skrevet 4. februar 2009 Altså... jeg føler inni eller oppi noe.For jeg kjenner at det er noe "rundt" meg og det er mørkt.Det første jeg tenkte på var i ei jakkelomme eller veske som var lagt bort.Inn i et skap. Men litt senere fikk jeg en litt annen følelse.Fortsatt "i" noe,men noe hardt.Derfor IKKE i f.eks ei lomme. Har du en form for krukke eller skuff du legger forskjellig småting i?På kjøkkenet,eller på vei fra kjøkken og frem til utgangsdøra? Jeg ser ei søplebøtte.Så tror nøkkelen befinner seg enten på kjøkkenet i nærheten av søpla.Evt på vei ut,men ikke på en åpen flate som bord,gulv benk,men som sagt oppi noe. Kan det være noen sjans for at du har klart å hive den med søpleposen når du har gått ut med søpla?evt sluppet den i postkasse ved et uhell? Vet dette er veeeldig rotete..men jeg bare "spyr" det ut som bilder kommer til meg,og etterhvert som jeg tolker de. Jeg aner ikke om dette er til noen hjelp,men er jo verdt et forsøk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå