Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kontroll idag, og jordmor ville sjekke ståa nedentil. Der fant hun heeeelt moden livmormunn og kort skjededel. Så nå skal jeg bare vente på rier, sa hun. (Men de kan jo la vente på seg) Så kynnerne jeg satt med natt til igår har visst gjort noe fornuftig. HERLIG!

Ble helt matt og satt ut, jeg. =)

Hadde jo tenkt å be henne sette modningsakupunktur på meg idag, men det er visst helt unødvendig... Nå blir jeg gående og kjenne etter hele tiden, og vente vente vente på at fødselen starter. SPENNENDE! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oioioi:o)

Så spennende fødemaskin!

Ønsker deg masse lykke til, og gleder meg til å høre fra deg igjen;o)

Skrevet

dette blir jo veldig spennende natt da...

lykke til..

Skrevet

Takk for lykkeønskninger, det er spennende ja! =)

Blir jo til at jeg følger veeeldig med på kynnerne, og kjenner etter hele tiden om det virker som om noe er forandret. Rart hvor fiksert man kan bli...=) Jeg som egentlig er helt innstilt på overtid..?!

Men...har ikke helt trua på at det skal skje noe inatt (eller i morgen heller for den sakens skyld). Men at noe skjer, er helt klart. Har sprunget på do med løs avføring i to dager nå. Men det kan også bare være modninga som har pågått...?

TusseMor:

Ja dette var uventet! Fikk jo "sjokk" når jordmor fortalte statusen. Sist måtte jeg modnes med en pille i uke 42 for at de skulle klare å ta vannet...! Jeg prøver å holde hodet kaldt og tenke at det IKKE skjer noe enda. Men jeg håper! =)

Skrevet

Jeg var på 2.gangs modningsakupunktur i dag og jordmor spurte om jeg ville hun skulle sjekke meg. Jeg svarte nei, da ungen ikke kommer før uansett, men lurer på om jeg angrer meg nå. Hadde jo vært spennende å vite litt mer... Men selv om man er moden så kan det jo gå en stund.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...