Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde tenkt å være litt her sammen med dere men, det ble det lite av. For det første så er det fortsatt travelt å være mamma til en liten gutt og for det andre så har jeg begynt med barselgruppa sammen med andre fine damer og for det tredje så ble det veldig internt her. Så da sier jeg altså takk for meg og ber dere tenke på og være litt mer åpne overfor folk som kommer utenfra den faste gjengen deres men, dere er kanksje ikke så opptatt av å bli kjent med nye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trist at du føler at vi ikke har vært åpne nok. Har litt vondt for å se at vi har skviset noen, men ser hva du skriver.

Her inne har det vel igrunnen funket sånn at de som vil være med også deltar aktivt selv. Noen er bare innom en sjelden gang og synes det er koselig.

Ønsker deg lykke til med barselgruppa!

Skrevet

Heisann.

Kan ikke du heller være med å skrive innlegg og svare mer da?

Har ikke sett mye til deg,og syns det er synd.Jeg har aldri møtt en av di her inne jeg.Men skal man være på nett,så burde man være mer aktiv selv også.Vi ser deg jo ikke om du gjemmer deg og ikke kommer frem ;o)

Noe klikk fins ikke her.Internt? Kanskje det kommer av at di fleste har fulgt værandre i mange år nå.Å vet litt om den bak nicket.Jeg har svar,om du har spørsmål =))

Men respekterer om du syns slik du gjør.Men utskvising??

Nei,det kan jeg slett ikke se.Du ble møtt med åpne armer her inne.Å jeg har venta på å se mer til deg....

Ha en fin dag,og så håper jeg vi ses igjen =))

Skrevet

Trist du ikke vil være her,har ikke sett noen innlegg fra deg jeg :0(

En må jo lage innlegg for å få svar? ,Håper du ombestemmer deg og kommer tilbake. Så skal jeg svare viss jeg kan.:0)

Skrevet

hehe... Sorry,men jeg synes det er like festlig hver gang jeg ser at mennesker virkelig tror de kan stå bak hjørnet å gjemme seg for så å klage at ingen vil leke med de...

For å få, må man faktisk gi... Jeg synes det bare blir dumt å komme med slike utsagn når du faktisk ikke har prøvd!

Hver gang det er noe som skjer, blir ALLE invitert! Jeg er til tider heller ikke så aktiv her inne, men da kan jeg heller ikke regne med å få med meg alt som skjer ;-) Men jeg gidder heller ikke sjekke alle innlegg bakover, så da får jeg heller klare meg uten den infoen ;-)))

Det er mange som har vært tøffe her og bare tatt sjansen og møtt opp på treff av ymse slag, og har fått nye venner! En gang må liksom være den første!!

Ikke alle er bosatt rundt oslo,men mange av oss har faktisk møtt mange her for det...

Og den faste gjengen du snakker om har blitt utvidet mange mange ganger.....

Tror jeg snakker for døve ører her, og noen synes sikkert jeg er vel skarp i kantene nå, men poenget mitt er altså at jeg ikke synes det er riktig at vi skal unnskylde oss når vi ikke har gjort noe galt!!

Skrevet

Jeg skjønner at noen ble såret her men, det mente jeg ikke. Jeg er enig i at det er mest min skyld at jeg ikke ble en del av den faste gjengen men, jeg syns det var vanskelig å komme inn når alle kjente hverandre og jeg kjente ingen. Da blir jeg stille og det er sikkert dumt av meg men, jeg syns dere også bidrar til at det ble vanskelig. Det var det jeg prøvde å si noe om selv om det visst ble dumt. Nå takker jeg for meg og ønsker dere en fin tid sammen her inne.

Skrevet

Hadde først ikke tekt å svare på dee, me gjør det likevel. Jeg har søkt på icket ditt, og du kommer opp og figurerer i tre-fire ileg her ie etter at du første gage dukket opp i begyelse av jauar. Du har postet ett eller to selv, så har du fått et par hevedelser du ikke svarer på, og så dette ilegget hvor du ikke vil være med fordi du føler deg skviset ut.

http://www.dinbaby.com/forum/search?SearchForumText=almostgrownup&SearchForumButton=S%C3%B8k

Hva er problemet? Du må bidra selv, det er ige her som blir dratt med hvis de ikke viser et miimum av iteresse selv. Hva ville du at vi skulle gjort her? Vi som du meer er e itere gje,g har bidratt, skrevet ege ilegg og svart på adres, vi har bydd på oss selv og ekelte her har følt på kroppe at det ikke er barebare....

Jeg lurer på hvem du egetig er, jeg....

Og dee gage gidder jeg ikke egag ta meg bryet med å sette på plass de bokstave som magler.

Skrevet

Nei såret meg gjorde du ikke, men provoserte er vel kanskje rette ordet :-)

Hadde du skrevet innlegget ditt på en sånn måte at man virkelig forstod at du ønsket kontakt, hadde jeg tatt deg seriøst! Men å slenge ut noe dritt om at VI har gjort det vanskelig for deg, er for dumt...

Og det er vel helt naturlig at det er noen navn som går igjen på et slikt forum... Det er det på skravleforumet også! Men det er vel ikke dermed sagt at det bare er den faste gjengen som bare får innpass???

Synd når mennesker beveger seg inn i internettverdenen og ikke forstår at vi er alle like her,ingen er bedre enn andre, vi er alle anonyme, og har de samme rettighetene! Internett og slike forum blir akkurat hva vi gjør de til... På godt og vondt....

Det sies at vi alle får noen "moments of fame" i livet vårt,og du har nå fått dine :-)

Har sett altfor mange tilfeller av "jeg får så lite oppmerksomhet-hva skal jeg finne på å skrive nå-syndromet" her inne til å bry meg!

Skrevet

Huff da! Dumt at du føler det sånn! Jeg ropte på deg for en stund siden og startet en presentasjonstråd, men du svarte ikke... Som de andre har skrevet her, så kan det være en god idé å bidra litt selv hvis man vil bli kjent :)

Send meg en PM hvis du vil, så kan vi mailes litt. Jeg kan gi deg mange tips på veien ut av "skapet". Jeg kjente heller ingen inne på DIB den gangen jeg kastet meg uti det, men det gikk fint etterhvert!! Kanskje du vil føle deg mer hjemme på Småtroll 0-1, der de fleste er i samme situasjon som deg? Her inne på Barnet Mitt har jo de fleste av oss litt større barn :)

Uansett... send meg gjerne en PM som sagt. Ellers håper jeg barselgruppa di er fin-fin, det er gull verdt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...