Gå til innhold

Hva mener dere om dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

I januar fikk 2003 barna i barnehagen 2 ganger reise til ishallen og gå på skøyter. Dette ble lagt til torsdag hvor min datter (født 2003) ikke går i barnehagen. Vel vel tenkte jeg, det var synd at hun ikke fikk vært med men ikke noe å gjøre med det. Så fikk vi ny månedsplan i dag og der ser jeg at 2003 barna skal i ishallen igjen 3 ganger, igjen på torsdager. Og for litt siden så jeg at det hang lapper på plassen til flere av 2004 barna i garderoben om at de kunne få være med en tur i ishallen snart. Hva hadde dere ment om dette om det hadde gjelt deres barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok ment det samme om det gjaldt mitt barn som om det gjelder ditt; det er helt vanlig at barnehager har faste aktiviteter på faste dager, og har man ikke full plass så risikerer man naturlig nok å gå glipp av noe av dette.

Skrevet

Skjønner det er kjipt at ho går glipp av slike ting da, men det er alltid noen som går glipp av ting, så man må bare regne med sånt..

 

Om du har mulighet, så kan du jo spørre om ho kan få bli med en gang mot at ho er hjemme en annen dag istedet?

Skrevet

Det er jo veldig synd for jenta di, men som hun over sier, har man ikke full plass så risikerer man å gå glipp av ulike aktiviteter. Du kan ikke spørre om hun kan bli med hvis du også blir med f.eks..?

Skrevet

I vår bhg er det faste dager for aktiviteter, og de som ikke har full plass går glipp av en av aktivitetene. De er der en av aktivitetsdagene, men går glipp av en. Jeg hadde vel tenkt at en må regne med det.

Skrevet

Det er sikkert ikke lagt opp sånn for å utelukke barnet ditt, men det er jo gjerne også sånn at ishaller, svømmehaller osv har faste tidspunkter som barnehager og skoler kan leie plass. Dumt for jenta di, men det er nå engang sånn det er.

Skrevet

Jeg følte litt slik at siden dette gjelder 2003barna som skal begynne på skolen til høsten så er det synd at ikke hun får vært med. Virker ikke som de har noe annet opplegg for 5-åringene. Men det er vel ikke noe å gjøre med det.

Skrevet

kanskje du skal ta dette opp med ped.leder på gruppa til jenta di, kan hende at de ikke har tenkt på at dette ville bli noe problem, men når sant skal siet så har dere ikke full plass, så da kan du jo heller ikke få med deg fullt opplegg

Skrevet

Får håpe de finne på noe annet med 5-åringene de dagene hun er der. Var bare litt synd det her siden hun elsker å gå på skøyter.

Skrevet

Det er sikkert ikke "dumt" ment, er nok den dagen de har kapasiett til å dra dit tenker jeg. Siden det faller på samme dag?

Har du spurt om dere kan få være med da? Er jo mulig det, hvis du kan følge henne.

 

Skrevet

Her i barnehagen får alle delta på spesielle aktiviteter. Men foreldrene må være med om de egentlig har fri.

Synes det er en flott ordning, for da blir ingen utenfor.

Skrevet

Signerer Libido-, sånn er det hos oss også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...