FruMamma med nr 2 Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Kom ut av dusjen og måtte litt på do. Har ikke tidligere hatt problem med å holde igjen, men plutselig ble det litt litt for bløtt på gulvet. Bare en liten skvett. Hadde også en del nedpress i samme slengen og etterpå, men det har jeg hatt de siste 3 ukene også. Tissa da jeg gikk på do og har nå truseinnlegg på meg... Jeg har en del utflod fra før og hvordan kan jeg evt skille dette med fostervann? Noen som vet?? Sorry for detaljer, men men....
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Hei! Jeg lakk litt fostervann forrige gang jeg var gravid (var da i uke 40), først gikk slimproppen på en lørdag formiddag, deretter kom det bittelitt grumsete/brunlig vann (måtte bruke bind) lørdag og søndag, var på sjekk på mandagen med UL+CTG - UL viste at det var lite fostervann. Var på sjekk tirsdagen også med UL+CTG, enda mindre fostervann, så det var tydelig at jeg lakk ja... fikk beskjed om å komme dagen etter på onsdagen også for sjekk og hvis ikke fødsel var kommet i gang måtte de sette meg i gang på torsdagen, men jeg gikk i fødsel tirsdag kveld/natt til onsdag så det gikk jo fint... Ring og få en sjekk du =) Hvor langt er du på vei?? Klems
FruMamma med nr 2 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2009 Det ble ikke noe mer i går, så da regner jeg det som falsk alarm. Det har aldri vært så tørt som etter det:) Men det var et voldsomt til liv i magen i natt, kynnere og nedpress så til slutt måtte jeg opp å gå. Fikk ikke sove. Men i dag er det rolig igjen(normalt med liv). Er i uke 39, termin om 8 dager:)
*Super*Mamman* Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Hei. Hvis en lekker fostervann, så vil det sive litt og litt, og ikke bare en gang.. Kan være vannskelig å vite forskjellen på fostervann og utflod, spesielt på slutten da utfloden kan bli helt vannlig.. Men er en i tvil kontakter en føden. Er farlig for bebien om en går å lekker fostervann. Kan føre til fatale infeksjoner bla.. Fint at du har holdt deg tørr da, da var det jo sikkert falsk alarm ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå