Mammamø! Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Jeg har IKM til helgen. Nekter å teste før det har gått noen dager over IKM. Håper jo at jeg er gravid. Jeg elsker å ta glo-hete karbad. Mener å huske å ha lest at det kan være skadelig hvis man er kjempetidlig gravid? Noe med varmen, eller noe? Noen som vet?
Løvinna30 Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 jeg har også ikm til helga. har du noen symptomer enda? jeg elsker og bade jeg og, i varmt deilig vann. Har hørt det ikke er så farlig såå tidlig, -mulig jeg tar feil. Men jeg badet i stad og tenker ikke så mye på det.
Mammamø! Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2009 Ja, vanligvis vet man jo ikke at man er gravid så tidlig.. Jeg orker ikke å kjenne så mye etter symptomer, men jeg har murringer og stikkinger i magen, og ømme pupper. Det kan jo like gjerne være symptomer på tr. Er min 8 pp, begynner å bli utålmodig. Han en fra før da, på 3 år. Hva med deg?
Løvinna30 Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 vi har prøvd et år nå (med et par mnd-pauser). hadde sa i høst. Leste nettopp på lommelegen.no at pos test kan slå ut en uke etter befruktingen. Er kvalm, men helt ærlig så vet jeg ikke om det er omgangsyke eller gravidstegn. Litt såre brystvorter og bittelitt mensmuring og stikkinger, også er jeg litt daff... så er ikke helt sikker, det kan jo være mens og omgang.
Mammamø! Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2009 Jeg hadde også en pp der jeg var kvalm. Ble kjempeglad, kvalme er jo det sikreste tegnet! Så ringte samboer ( var på reise) og fortalte at han også var kvalm. Ble så skuffa! Ikke for å ødelegge symptomet ditt, men jeg tror egentlig at de vanligste er å ikke ha noen symptomer før IKM. Derfor velger jeg å tolke mine murringer og ømme pupper som tegn på at tanta kommer. Er så lei av å bli skuffet, så jeg forbereder meg på det verste...
Løvinna30 Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 da jeg ble gravid i høst, så fant jeg det ikke ut før i uke 5. og ingen kvalme før i uke 7... Men det er så forskjell fra gang-til-gang. Krysser fingrene for oss to, (og alle andre!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå