merfos Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Jeg har termin idag, men har ikke hatt en eneste kynner i løpet av svangerskapet.. Leser om så mange som sliter med kynnere. Har det noen betydning angående når fødselen starter om man har hatt kynnere eller ikke? Siden det er livmoren sin "treningsøkt" Dette er nr 2, men kan ikke huske å være plaget med kynnere med nr 1 heller.. da gikk jeg 1 uke over..
Mia29 Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Jeg vet ikke om dette har noe å si for når fødselen starter. Men det virker for meg som om dette er veldig forskjellig. Jeg har hatt forholdsvis mye kynnere og de startet allerede i uke 17 eller omkring der. Jeg får mange komentarer på at de synes det er tidlig. (Kommentarer fra andre mødre.) Så mulig dette varierer. Men om det har noe å si for når fødselen starter vet jeg ikke. Så du får se på dette som en dytt ;o)
eplejente Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Jeg er 36 uker og har ikke vært plaget til nå av kynnere. Har kjent noe her og der, men veldig lite, og jeg vet ikke om det var bevegelser fra babyen eller om det var kynnere... Tror nok det må være veldig individuelt hva man kjenner.
passilurken Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 jm sa til meg at noen kjenner dem hele tiden, andre kjenner dem overhode ikke. så det skulle ikke spille noen rolle om man kjenner dem eller ikke. er bare helt utrolig irriterende å ha dem hele tiden...
Minamariamamma Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 jeg har vært plaget med veldig harde kynnere i dette svangerskapet...dette er mitt 3 svangerskap og har hatt kynnere med alle men aldri så ille som denne gangen. det er sånn at jeg nesten har mistet pusten når enkelte kynnere har kommet og noen ganger har kynnerene kommet med 3min mellomrom iløpet av hele dagen... jordmor sa at det kunne ha innvirkning på at jeg kunne fø før tiden..jeg har 15 dager til termin ,så jeg venter i spenning..men hun kunne selvsagt ikke si at det ble fødsel før ,...men at det kunne hende pga..så mye kynnere. fødselslegen jeg pratet med sa noe lunde det samme..men det var ikke noe bestemt svar på det. man får bare vente i spenning tror jeg..finnes nok ikke noe fasitsvar dersverrre... lykke til
merfos Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2009 Off, det høres ikke godt ut ! Får nesten føle meg heldig som ikke er plaget med dette. Takk for alle svar og lykke til videre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå