Gå til innhold

Symptomer=)


Achieved my Everest79-♀2010

Anbefalte innlegg

Hej

 

jag är 4+0 idag (jiiiipppiii) å jag undrar lite på om det e vanligt å inte ha så mycke symptomer än?? Har pyyytttee lite ømme pupper, lite lite uggen å mensmurring.. men det e så lite på alla symptomer att det kan va inbillning=) E ju knappt gravid än, testet svagt positivt på lördag så vet ju att symptomerna antagligen kommer när det gått några veckor!

 

Vill ha massa symptomer.. ge mej kvalme, kviser, viktuppgång å gigant pupper NÅÅÅ!! Vill verkligen känna att jag är gravid!

 

Å innan jag ger mej.. gratulerer allihopa till oktoberspire!! Detta är ju fantastiskt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har hatt masse symptomer helt siden eggløsning denne gangen, derfor "visste" jeg at jeg var gravid før jeg fikk positiv test:

 

- mensmurringer

- vond korsrygg

- urolig/løs mage

- fryser masse

- svimmel

- kvalm

- snørrete (var det hele mitt første svangerskap)

- trøtt og sliten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Många av symptomerna du skriver stämmer på mej men jag fryser lätt annars åxå.. snørrete e jag men det e ju iskallt ute så det e ju inte så konstigt.. løs mage är åxå nått jag alltid slitit med då jag e laktosintollerant (å lite dålig på å ikke spise melkeprodukter=)..

 

Jag vill bli kvalm å kaste opp (hehe kanske inte men just nu vill jag det)!! Jaja.. symptomerna kommer väll å jag har ju några men de är inte så starka än, men som legen sa: du e ju endast 4+0 så det kommer ska du se=)

 

Men gratulerer Babyendelig med spire=) Har du barn fra förr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...