Gå til innhold

Joda, det finnes mindre pene unger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser de daglig.. Alle mødre synes jo barnet sitt er vakkert/pent, men det er virkelig ikke unger som er like vakre. Hvorfor klarer ikke mødre å se det selv? Unger som er altfor tynne, med utstående ører øg svææære glugger til øyer... Det var ett eksempel.

Hvorfor klarer ikke mødrene å se det selv? At avkommet kanskje ikke er så perfekt? Og hvem i huleste er det som hele tiden forteller foreldrene at barnet er perfekt utseendemessig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaha....

Har du selv mindre pene barn el?

Eller er du en an dem selv kanskje???

Skrevet

Hva er det egentlig du vil frem til?

Hvorfor er det så farlig om ikke mødrene ser det selv, at avkommet kanskje ikke er helt perfekt (som du så fint kaller det)???

Hva har det å bety???Om mødrene vet det eller ikke vet det??

Jeg vet selv at jeg har en jentebaby som kanskje ikke er verdens vakreste utseendemessig..Men hva hadde det å bety, om jeg likevel trodde det..?

Dessuten er hun utrolig vakker likevel..Nettopp fordi hun er en fantastisk liten person..Skjønnhet kan være så mang vettu!!

Skrevet

Skal vel være enig m deg i at det finnes mindre pene barn, men so what? Hva har det å si? Jeg tror ingen synes sitt eget barn er stygt? Avkommet kanskje ikke er så perfekt? Så det er bare perfekt visst barnet er pent? Er vel ingen fasit svar på hva som er pent?

Skrevet

Det er sant at noen barn ikke er like pene som andre. Men barn er vel som folk flest, de blir penere eller mindre pene etter personligheten... Så barn som kanskje ikke er så pene ved første øyekast kan vise seg å være de nydligste ungene allikevel! Når det er sagt er det jo flott at foreldrene syntes nettopp deres barn er de skjønneste i verden uansett... Det mener hvertfall jeg som er mamma til de aller skjønneste guttene =)

Skrevet

Hva er et perfekt barn i dine øyne, HI? Har det kun med utseende å gjøre? Hva så om ikke alle er like? Skader det noen? Og hva mener du at de som i dine øyne ikke har perfekte unger skal gjøre med det? Bytte i en unge du synes er mer perfekt?

Og jeg forstår ikke helt hva du mener med perfekt, så det kan godt være at spørsmålene mine over her er helt feil i forhold til hva du tenker. Jeg så bare at du kun snakket om ytre faktorer ang perfekt barn.

En kan være vakker på mange måter, og jeg liker best de som er vakre på innsiden. Om da den ytre siden i mine øyne er vakker i tillegg, så er det bare et pluss eller en bonus. Men jeg har møtt mange som ser vakre ut på utsiden, for så å vise en mindre vakker innside. Og da falmer den ytre siden fort........

Skrevet

Hva så om enhver mor synes ungene sine er de vakreste? Gjør det deg så mye da? Hvorfor har du et problem med det????

Er jo kjempeflott at mødrene synes det om sine barn vell!!!!

Herregud dah....

Skrevet

Husker du alle de barnestjernene som alle syntes var så himla nusselige og pene? Ingen synes det nå lenger, nå som de er voksne...

Men de som gjentatte ganger blir kåret til verdens vakreste mennesker, kan fortelle at de ble mobbet som barn nettopp fordi de var mindre pene. Så kanskje ikke så dumt å være "mindre pen" unge allikevel, HI?

Skrevet

hva så om jeg synes barnet mitt er det vakreste som finnes! Ikke bare utseendemessig! men det er tydeligvis noe som er viktig for deg HI.

Kan bare ikke fatte at du skal lage en egen tråd for noe så teit!!?!

Skrevet

Hva så, Hi. Klart man ser at barnet sitt ikke er Shirley Temple, men for meg er ikke det så viktig. Tror de fleste ser at de har ganske vanlige bleike, norske barn. Men det er faktisk ikke det viktigste..... Du skal få deg noen knall og fall du Hi. Er du så pen selv da? De aller fleste går gjennom livet og er nokså gjennomsnittlige (både som barn og voksen). Men det er nå ikke så veldig viktig da. Men etter å ha vært her inne en stund og også sett hvordan ungdom i dag snakker så forstår jeg jo at utseende er veldig viktig. Men da kan jeg si at det er ingenting som er styggere enn oversminkede, silikonpupper og farget hår. Vær glad dere er friske og at barna er det.

Skrevet

He he..oj oj oj HI, da skulle du sett meg ....jeg var et slikt stygt barn...og jeg ble ikke bedre med årene..:-S

Grøsser når jeg ser barnebilder av meg selv, og håper mitt barn i magen får mest mulig likhetstegn fra sin far.

Har nok sett barn gjennom tidene som jeg ikke har funnet som noen skjønnhet, men at foreldre og resten av familien ser alt det nydelige i barnet tror jeg kommer av kjærlighet.

Så hvis mitt barn ser ut som en ugle så kommer jeg vel til å elske det av hele mitt hjerte og litt til...ja, sikkert tilogmed hvis det ligner på meg ...:-D

Skrevet

ja,det finnes stygge barn å fine barn.

Skrevet

Ja, Hi. Har du en sånn norsk, bleik og stygg lyshåret unge? Sjelden man ser stygge unger fra andre verdensdeler enn europa og usa. Så vi må få inn flere innvandrere som kan gi oss penere barn.

Skrevet

jammen flaks at JEG fikk de vakreste barna i verden...

Skrevet

Jeg har den vakreste, snilleste og beste go gutten i HELE verden. Å sånn er det bare;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...