Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Hvorfor i himmelens navn skal dere tenne lys for alt mulig???? Tragisk om noen mister et barn eller har det vanskelig på andre måter, men hvorfor skal man starte kampanjer for å tenne et lys??? Hvem skal det hjelpe? Ingen!!!!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Lysprodusentene setter sikkert pris på det i disse finanskrisetider :-)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Dohh.. magiske lys må vite. Nytter ikke å bruke vanlige te-lys. Ellers enig med deg ja...
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Kanskje jeg skal at meg et friår fra jobb og produsere slike magiske lys? Selge til dibbere hehehe...
blond Skrevet 2. februar 2009 #7 Skrevet 2. februar 2009 Regner med det, så kan du tenke over hvor godt du har det, hvor mye du har å være takknemlig for osv.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #8 Skrevet 2. februar 2009 Det tenker jeg på hver dag selv uten lys.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #10 Skrevet 2. februar 2009 Har lurt på det samme selv. Kan man ikke tenke på noen, og bry seg om dem, uten å tenne lys? Synes det blir litt som å bare kjøpe seg selv litt bedre samvittighet. "Nå har jeg tent et lys, så da har jeg jo gjort noe." Men å bare tenne et lys betyr jo ikke en dritt. "ALLE" skal jo tenne lys for alt mulig nå.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #11 Skrevet 2. februar 2009 Enig med Hi. Det hysteriet startet da Kong Olav døde. Tror nok folk som ikke tenner lys også tenker litt (ettertanke). Forstår heller ikke vitsen, men kanskje det er en reaksjon på at vi ikke lenger har (mange av oss) religion lengre. Når det så skjer ting vi ikke rår over blir det symbolikk. Men jeg føler at mange føler seg bedre enn de som ikke tenner lys.... og det forstår jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå