blond Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Gutten min sier han er nok på sfo i løpet av uken og vil gjerne være hjemme i ferien, men jeg tror nok han angrer hvis han skal være hjemme en hel uke. Det er uansett ikke mulig å få til, men kanskje en dag. Da tenker jeg at vi kan dra på kino bare meg og han, kjøpe godteri og kose oss i byen en halv dag, kanskje spise på kafe etterpå. Hva er deres planer?
Mille** Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Har ingen planer i vinterferien, skal vel jobbe tenker jeg. Har planer i slutten av mars som inkl å bo på hytte, stå på ski og grille pølser. Tar det som en liten vinter/påskeferie. )
metaMORfose Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Vi skal ha byferie i år. Egentlig ville vi først reise til utlandet, så ville vi på hytta, men mannen min har ikke nerver til å være noe annet sted enn hjemme, i tilfelle det skjer noe med meg og magen. Siden det har gått galt før så får han lov til å være hysterisk denne gangen )) Så vi tar det litt dag for dag. Blir nok badeland, kino og skiturer, med base hjemme. Jeg får jo ikke gå på ski eller gjøre noe veldig fysisk, så jeg tar meg nok av kino og café ))
ungdomsmor Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 vi reiser bort ett par dager da blir det kose seg ute grille pølser,spise på resturant kino osv....
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 Min mamma kommer å henter sønnen, og tar han med seg på ferie.. Dem skal være på fjellet torsdag til søndag, så hjemme til mamma og pappa søndag til torsdag. Også møter vi dem på fjellet torsdagen. Så det blir nok kjekt for gutten, å være med bestemor og bestefar ei uke.. )
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 4. februar 2009 #6 Skrevet 4. februar 2009 Vi har ingen planer. Vi skal ha ferie begge to. Det vil si. Jeg er jo i perm. Mannen skal ha ferie. Gutten har jo fri fra skolen, han har jo ikke SFO, så har ikke noe valg. Og jenta skal ha fri hele uka fra barnehagen. Gleder meg til å bare slappe av. Håpet vi skulle få gjort masse i huset. Og kanskje en dagstur med SHOPPING!! Gøy å handle nye ting når en pusser opp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå